• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Margaux

Här är mina ringar, jag har flyttat alliansen till höger hand efter att jag fick enstensringen som morgongåva! Kände det blev för brett att ha den tillsammans!
  • boråstjej
    Margaux skrev 2011-09-27 20:45:43 följande:

Här är mina ringar, jag har flyttat alliansen till höger hand efter att jag fick enstensringen som morgongåva! Kände det blev för brett att ha den tillsammans!
    Vilket snyggt set! Vad är det för carat på solitärringen?
  • Margaux

Tack! Mittstenen är på 0,65 c tw, vvs1
    Min man var så duktig på att välja!

• FahmBlank

jag har en förlovningsring i vitguld men funderar på att överta min mors ring som vigselring och den är i guld? hur tänker ni kring att ha vigsel och förlovningsring i olika material?

• Minuz

FahmBlank skrev 2011-09-30 22:30:11 följande:
    jag har en förlovningsring i vitguld men funderar på att överta min mors ring som vigselring och den är i guld? hur tänker ni kring att ha vigsel och förlovningsring i olika material?
    Min förlovningsring är i guld och min vigselring är i både vitt  guld och guld med diamanter.
    Så visst kan man ha olika material på ringarna, tycker jag iaf!

• melonmint

Riktigt roligt att se allas ringar, här är mina: :) 

• Mini2011

Så här ser mina ringar ut. Jag älskar dem! 

• Sara1291
    FahmBlank skrev 2011-09-30 22:30:11 följande:
    vi har tänkt oss vigselringar i både vit och gul guld. jag tycker det inte spelar någon roll. så länge man trivs med det och tycker att det ser bra ut. för oss kommer det nog bli en blandning av båda.
  • Sara1291
    melonmint skrev 2011-10-01 09:46:08 följande:
    Riktigt roligt att se allas ringar, här är mina: :) 

bara älskar denna kombination !
  • dss

till drömmaren: De är köpta på Blue Nile. Den stora diamanten är exakt 1 carat :)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011