• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • unicorn
    emmi skrev 2011-07-23 20:15:42 följande:
    Här är min förlovningsring från sidan (diamanten på min är en aning större än på denna bild)

...och snett från sidan. Min diamant är lite mindre än denna.

Och här är min vigselring. Dom är så otroligt vackra tillsammans! 

De är så otroligt vackra, jag är väldigt sugen på exakt likadana fast i gult guld. Jag skulle bli överlycklig om du kunde visa en bild på ringarna tillsammans OskyldigSkrattande?!
  • catarbe

Detta är mina ringar!

Förlovningsring i vitt guld och vigselrinf i platina med en 0.38 carat diamant :)

• marimekko86
    Lisa201109 skrev 2011-10-13 17:58:38 följande:
    haha, det syns inte

Såååå snyggt.!! Fick jag välja en till kombo än den jag redan har, som också är skitsnygg förstås :-P, så skulle jag välja din kombo av ringar.!
  • Berlan

Min vigselring, kommer tills vidare endast bära denna eftersom den inte passar ihop med min förlovningsring.

• joråsåatt

Fint! Hur bred är skenan till solitären? Och hur stor sten? Om man får vara nyfiken :)

• joråsåatt

Hm, kunde inte citera tydligen... Men till johannafotograf och Catarbe var det iaf :)

• bridetobe2013
    Längtan skrev 2011-09-18 10:44:30 följande:
    Här är mina ringar, fast jag kommer ha dom lite smalare. Mannen kommer ha en matchande men utan krusiduller på ;)
    Vi ville ha väldigt enkla och stilrena ringar och jag älskar grejen att förlovningsring och vigselring är gjorda för att sitta tillsammans :)

Jätte fina. Håller med. Fint när dom"hör i hop"
  • Chicita

Det här är våra ringar. Min har två stenar, men bara den ena syns här, den andra är en vit diamant (den som syns är den gröna diamanten)
    Texten på min ring är Amor Vincit Omnia, men i alvisk skrift. (amor -grön diamant- vincit -vit diamant- omnia).
    Och på hans ring står våra namn, förlovningsdatum + vigseldatum i alvisk skrift. Min förlovningsring är inte med på bilden men den är likadan som hans vigselring fast utan vigseldatum...

• ewaulrica

Chicita: vackra!!!!! hade ni något speciellt tema eftersom ni valt alviska bosktäver? :)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011