• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Goabullen
    Fröken Sassa skrev 2011-11-28 09:55:00 följande:
    Nu har jag äntligen fått hem min fina vigselring (i lagom tid sådär 2 veckor innan bröllopet ;))
    Är så sjukt nöjd, den är verkligen superfin på fingret och glittrar som bara den.
    Tack för för tips och inspiration här från forumet. Kram!

Vilken fin ring! Var har du köpt den?
  • Fröken Sassa
    Goabullen skrev 2011-11-28 13:13:31 följande:
    Vilken fin ring! Var har du köpt den?
    Den är köpt genom Vigselbutiken (vigselbutiken.se) fast i deras fysiska butik i Ängelholm. Den är av märket DaniDos (Modellen heter Diora Princess) och finns även att köpa på Hedens guld i Gbg, det var där jag såg den först.  DaniDos gör superfina ringar!
  • Alicemom

Min förlovningsring i vitguld. Vill ha en smal med stenar runt hela i röttguld som vigselring :)

• missIce
    Karin68 skrev 2011-11-19 23:18:54 följande:

Precis sådär vill jag oxå ha! Hur breda är dina ringar?
  • dellelgarin
    Nu har jag äntligen fått hem min fina vigselring (i lagom tid sådär 2 veckor innan bröllopet ;))
    Är så sjukt nöjd, den är verkligen superfin på fingret och glittrar som bara den.

underbar!
  • dellelgarin
    Alicemom skrev 2011-11-28 23:11:44 följande:
    Min förlovningsring i vitguld. Vill ha en smal med stenar runt hela i röttguld som vigselring :)

jag har samma, tror jag den finns väl i två varianter, en med mindre och fler stenar och en med större stenar. Svårt att se vilken du har har men den är jättefin!
  • dellelgarin
    dellelgarin skrev 2011-11-29 10:51:08 följande:
    jag har samma, tror jag den finns väl i två varianter, en med mindre och fler stenar och en med större stenar. Svårt att se vilken du har har men den är jättefin!
    inte samma, likadan ;)
  • Emmh86

Min förlovningsring från George Hakim (Lebanesisk designer).
    Ringen är lite för liten(omkretsen) då frieriet var en total överraskning :)) Fästmannen min valde ut ringen helt själv, och enligt mig var det ett jobb klart well done!
    Nu ska det bara väljas bland alla fina vigselringar innan vigseln i November 2012 ! 

• Emmh86
    Emmh86 skrev 2011-11-29 14:04:12 följande:
    Min förlovningsring från George Hakim (Lebanesisk designer).
    Ringen är lite för liten(omkretsen) då frieriet var en total överraskning :)) Fästmannen min valde ut ringen helt själv, och enligt mig var det ett jobb klart well done!
    Nu ska det bara väljas bland alla fina vigselringar innan vigseln i November 2012 ! 

Libanesisk designer skulle det självklart stå.. :) 
  • Emmh86

Jättevacker ring!! 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011