• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • Alicemom
    dellelgarin skrev 2011-11-29 10:51:08 följande:
    jag har samma, tror jag den finns väl i två varianter, en med mindre och fler stenar och en med större stenar. Svårt att se vilken du har har men den är jättefin!
    Jag har den för 5000:- tror det är den mindre varianten, vill ha plats med en till sen :)
  • Imke1977
    Micamela skrev 2011-12-02 22:22:57 följande:

Detta är min förlovningsring i vitt guld och rundslipade diamanter över och under och prinsesslipade diamanter i mitten. Diamanterna går hela vägen runt. Totalt 2 carat. 
    Som vigselring blir det en solitär i stil med denna:

Din första ring där är ju bara HEEEELT fantastisk! Herregud.... vad kostade den och vart hittade du den?
  • Micamela
    Imke1977 skrev 2011-12-05 11:40:47 följande:
    Din första ring där är ju bara HEEEELT fantastisk! Herregud.... vad kostade den och vart hittade du den?
    Ja, jag älskar den verkligen! Och mittpartiet med prinsessorna går att snurra runt så det är lite av en stressfiness också :)
    Vi tog fram den hos en juvelerare i Dubai där vi förlovade oss så den finns inte att få tag på någon annanstans tyvärr. (Vilket iofs är väldigt kul för mig som är ensam om den :)

• Doffan

Min vigselring som vi la handpenning på i lördags. Längtar så tills jag får ha den på mig för evigt Skrattande

Vi har dessa som förlovningsringar Skrattande
  • Vica
    Micamela skrev 2011-12-05 14:35:49 följande:
    Ja, jag älskar den verkligen! Och mittpartiet med prinsessorna går att snurra runt så det är lite av en stressfiness också :)
    Vi tog fram den hos en juvelerare i Dubai där vi förlovade oss så den finns inte att få tag på någon annanstans tyvärr. (Vilket iofs är väldigt kul för mig som är ensam om den :)
    Denna verkar vara någon slags kusin till din:

http://www.juvelsalongen.se/wp-content/uploads/2009/08/yvette.jpg 
  • lisan

Här är mina ringar, först förlovning, sen första barnet ring och sist vigselring!
  • Mrs S 2012
    lisan skrev 2011-12-06 13:43:23 följande:

Här är mina ringar, först förlovning, sen första barnet ring och sist vigselring!
    Supersnyggt! Sådär vill jag att min finger ska se ut en dag!
  • lisan

Tack, jag ville så gärna ha en enstensring OCH en helallians, så detta blev lösningen =) 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011