• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • lisan

Nej det är en guldsmed i karlstad som gjort den, hon utgick från Stjärnringen Galaxia, men gjorde en som passade mellan mina andra ringar som jag hade först =) Dock ganska liten sten i den, 0,17, ser lite större ut på bilden än vad den gör i verkligheten...

• Brunett08
    lisan skrev 2011-12-07 11:04:35 följande:
    Nej det är en guldsmed i karlstad som gjort den, hon utgick från Stjärnringen Galaxia, men gjorde en som passade mellan mina andra ringar som jag hade först =) Dock ganska liten sten i den, 0,17, ser lite större ut på bilden än vad den gör i verkligheten...
    Åhh jättefina ringar! Du vill inte dela med dig av priserna? :):)
    ♥ Augustibrud 2012 ♥
  • lisan

Åh, jag minns inte exakt, har satt till extra stenar i alliansen efter hand, men förlovningen ca 4000, enstens (0,17ct) ca 10000, och alliansen (20 st 0,03) tror jag runt 16000... oj vad mycket det blev, men jag har som sagt fått dem vid olika tillfällen och "byggt på" dem efter hand.... Ett bra tips om man inte har råd med allt på en gång... =)

• Lirry

Min forlovningsring... vantar pa vigselringen som satts pa fingret i Juni 2012!!

• eragylf

Klickade hem min ring från Bukowskis förra veckan:

• Imke1977
    eragylf skrev 2011-12-07 20:16:52 följande:

Klickade hem min ring från Bukowskis förra veckan:

Oj! Vad fick du betala för den?
  • eragylf
    Imke1977 skrev 2011-12-07 20:22:30 följande:
    Oj! Vad fick du betala för den?

Vinnande budet blev 5200, sen tillkommer lite kostnader. Kalaset slutade på 6500.
    Hämtade den igår och är jättenöjd!

• Imke1977

Oj men det va ju jättebra pris!

• boråstjej
    Lirry skrev 2011-12-07 14:53:58 följande:
    Min forlovningsring... vantar pa vigselringen som satts pa fingret i Juni 2012!!

Snygg!!! Vad är det för carat på stenen?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011