• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • EmmaLSA

Här är min förlovnings ring, jag är brittisk så vi har the bling ring till förlovningen och bandet till brölloppet ^_^ jag kan bara stirra på ringen hela dagen, är helt förälskad i det :)

• Jossen

Jag slänger in en fråga här och ber om ursäkt att jag inte har någon ring att lägga upp. Men i allafall: Kan någon rekomendera en smed som jobbar med palladium?? Vore OÄNDLIGT tacksam för svar ( 24karat går bort!)

Tack för svar och grattis till allas superfina ringar ( har suttiti och bläddrat igenom varenda sida! :) )

• Emsiepemsie
    Jossen skrev 2012-01-03 22:35:12 följande:
    Jag slänger in en fråga här och ber om ursäkt att jag inte har någon ring att lägga upp. Men i allafall: Kan någon rekomendera en smed som jobbar med palladium?? Vore OÄNDLIGT tacksam för svar ( 24karat går bort!)

Tack för svar och grattis till allas superfina ringar ( har suttiti och bläddrat igenom varenda sida! :) )
    Yngve på Grace Jewellery i Linköping gjorde våra förlovningsringar i palladium, han ska även göra min vigselring. Vi håller just nu på att designa fram den :)

Han är jättebra, kan verkligen rekommendera honom. Han har affären med sin fru som är supertrevlig.
  • Shining

Lilja: Det är schalins stjärnfall 7 mm :)

• Mrs S 2012
    Jossen skrev 2012-01-03 22:35:12 följande:

Vi har köpt min förlovningssring på Guldsmedjan i Linköping. Tycker att de har varit väldigt bra! Men bor du inte i Östergötland kan det ju vara lite långt...

Lycka till!
  • Jossen

Tack snälla för era tips!

Jag tar tacksamt emot fler:)

Nej jag bor i Blekinge så det blir lite långt. Men det finns ju inget som hindrar mig från att kolla upp om de kan erbjuda mig något ändå!:)

• belemama

Här är min ring! En gåva från min fästmans mormor. Den är i vitt guld med brilljanter och den är verkligen så jag :)
  • Yez

Våra ringar som vi satt på oss nu den 1/1.. Underbart!

• Dannedo
    belemama skrev 2012-01-05 21:34:49 följande:

Här är min ring! En gåva från min fästmans mormor. Den är i vitt guld med brilljanter och den är verkligen så jag :)
    Otroligt vacker! Wow! 
  • Aprilbruden

Nu ska vi se om jag lyckas ladda ner nån bild på mina ringar :)

iallafall så har jag köpt ringen på Sefina för 2350 kr och jag älskar den!! Kan knappt vänta tills jag får ha den på mig för alltid. Men tiden går fort, inte ens 4 månader kvar nu!!!!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011