• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • chabar
    Imke1977 skrev 2011-12-07 20:22:30 följande:
    Oj! Vad fick du betala för den?
    Jag beundrade faktiskt den där ringen, jag vill själv ha i vit metall så den föll väl bort därför. Kul att den hamnade hos någon här på forumet :)
  • Mrs S 2012
    lisan skrev 2011-12-07 14:08:05 följande:
    Åh, jag minns inte exakt, har satt till extra stenar i alliansen efter hand, men förlovningen ca 4000, enstens (0,17ct) ca 10000, och alliansen (20 st 0,03) tror jag runt 16000... oj vad mycket det blev, men jag har som sagt fått dem vid olika tillfällen och "byggt på" dem efter hand.... Ett bra tips om man inte har råd med allt på en gång... =)
    Så har jag med tänkt, att fylla på med stenar i alliansringen och att jag kanske får en enstensring när vi får barn eller kanske vinner på lotto ;)
  • Lirry
    boråstjej skrev 2011-12-07 21:10:54 följande:
    Snygg!!! Vad är det för carat på stenen?
    0.56 karat ar den pa.. Jag alskar den, min kare fastman valde den helt sjalv me sa jag va maktigt imponerad! {#emotions_dlg.smile} 
  • Vica
    eragylf skrev 2011-12-07 20:16:52 följande:

Klickade hem min ring från Bukowskis förra veckan:

Ååå du din lilla! Jag som också budade på den där ringen... Attans! Men då vet jag iaf att den kommer till ett bra hem Skrattande
  • eragylf
    Vica skrev 2011-12-08 16:11:48 följande:
    Ååå du din lilla! Jag som också budade på den där ringen... Attans! Men då vet jag iaf att den kommer till ett bra hem Skrattande
    Där ser man :) Jag är otroligt nöjd över ringen! Så tack för att du inte bjöd över ;)
  • pernillaochhenrik

Ååå det är ju så svårt att välja ut en vigselring. Det finns ju sååååå mycket fina kombos! Jag blir lite smågalen faktiskt. Men tack för alla fina bilder på era ringar/kombos . Det hjälper!

• Noidue

Min ring gifter mig dock nästa sommar

• carolineu
    Noidue skrev 2011-12-09 17:16:44 följande:

Vilken underbar ring!

skall du ha en till denna?

• dellelgarin
    Noidue skrev 2011-12-09 17:16:44 följande:

jättevacker, men jag undrar oxå vad an har till? den kanske är vackrast ensam =)

• Therese158

här är min! budade hem den idag från pantbanken.se

1500 kr och diamanten är 0,20 carat

Är så glad för den! exakt en sån dom jag ville ha!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011