• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • 070831
    majflicka skrev 2011-11-06 19:17:27 följande:
    070831: Tack! hihi det kanske knappt syns på bilden för ngn som inte sett ringarna i verkligheten =) förstår jag nu. Jo på min vigselring är det en större briljantslipad diamant i 6-klo fattning, en mkt klassisk enstensring. Min förlovningsring är den ytterst som är helt slät.
    okej då förstår jag dig för det såg ut som att stenen satt ihop med båda ringarna dålig bild var det bara :p du skulle kanske bett din man att hjälpt dig att få en bra bild för när man gör det själv kan det bli lite skakigt :p
  • bridetobe2013
    majflicka skrev 2011-11-06 14:31:24 följande:

Blev visst ingen jättebra bild det där men iaf ;) Beklagar svarta bakgrunden ;) Här är mina ringar iaf! Väldans klassiskt o inte så spännande men mkt jag o högt älskade! ;) Som sig bör =)

Tycker det enkla är det finaste så jag tycker dom är underbara
  • dellelgarin

Denna har jag som förlovningsring, någon som har försla på vad jag skall ha för vigselring till?
  • majflicka
    070831 skrev 2011-11-06 20:07:49 följande:
    okej då förstår jag dig för det såg ut som att stenen satt ihop med båda ringarna dålig bild var det bara :p du skulle kanske bett din man att hjälpt dig att få en bra bild för när man gör det själv kan det bli lite skakigt :p
    Hihi så rätt så rätt. Ska försöka ta ngn bättre bild...
    Tezz81 skrev 2011-11-07 10:02:43 följande:
    Tycker det enkla är det finaste så jag tycker dom är underbara
    Tack! =) Vad roligt att höra. Min smak när det kommer till smycken är galet blandad; über enkelt alternativt art deco crazy ;)
  • ewaulrica

Lillenojag: OJ. VAD SNYGG!!!! Såå fint med hjärtan runt stenen!

• 070831
    Lillenojag skrev 2011-11-08 20:24:11 följande:

Min blivande vigselring. :)
    Vad fin den var :) perfekt ju :)
  • Lillenojag

Tack! Letade i ett år efter den perfekta ringen för mig. Den här blev jag förälskad i direkt.Glad

• 070831
    Lillenojag skrev 2011-11-10 21:01:05 följande:
    Tack! Letade i ett år efter den perfekta ringen för mig. Den här blev jag förälskad i direkt.Glad
    shit den va ju inte billig .. 22 lax det får jag 4 ringar av hahah
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011