• Tessan01

18 Juni!

Ja 25 dagar kvar då :D

Fler som gifter sig då?

• Svar på tråden 18 Juni!
  • Charmina

Vi har en del saker att fixa innan.

Vi måste träffa prästen innan vigseln men det kommer vi göra bara någon dag innan bröllopet då prästen är en god vän till m2b's familj.

Vi måste träffa restaurangägaren (ang. maten, dekoren, alkohol m.m), DJ'n och sångaren, boka tårta. Detta gör vi på samma dag 10 dagar innan bröllopet har vi bestämt träffen.

I helgen skall jag förbi blomsteraffären för att boka blombukett, tärnbukett, näbbuketter, och massa corsage då vi enligt tradition delar ut corsage till våra närmsta familjemedlemmar så att det syns att de är familj :)

Sedan har jag massa inbokade tider för nagloar m.m och måste inhandla tusen saker till...

Men jag är ganska lugn ändå!

Har nog inte fattat än att jag gifter mig snart :S

• wiii

Jag är faktiskt också ganska så lugn, hade förväntat mig full panik i det här läget ;) Har också en hel del kvar att göra/köpa så långledigheten kommer som på beställning nu. Har nog dock inte riktigt fattat hur snart det är än, tveksamt om jag kommer fatta alls förrän typ dagen innan

• josse80

Om två veckor när man vaknar upp så är man en gift kvinna! Tycker det var igår man började planera....
    Känns skönt att bara jobba en vecka till och sedan ha några dagar att fokusera bara på bröllopet! Vi har inte jätte mycket kvar att göra men samtidigt inte sysslolösa! Glad

• wiii

Låter inte dumt att vara ledig hela veckan innan, jag kommer bara att vara ledig två dagar innan. Men det är klart, hade jag varit ledig mer hade jag haft alldeles för mycket tid på mig att vara nervös ;P
    Den här helgen har vi dock jobbat på ganska så bra, träffat vigselförättare, lagat mat, gjort placeringskort, varit på IKEA och fortsatt med musiklistor.

Tänkte föresten på en sak, är det fler här som ska ha knoppalakan som dukar? Isf, kommer ni att stryka dom? tyckte nog att det var lite väl mycket veck på så kommer nog att göra det, men jisses vilket jobb det bli med alla lakan, har 18 st tror jag.. 

• Fröken Lindström

wii: Vi kommer att ha linnedukar så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, MEN jag hade nog personligen strukit dom!

Nu börjar det närma sig hörrni, och vi har äntligen börjat beta av listan på saker o göra. Älskade sambon satt med bordsplaceringen i förrgår så den är nu klar, jag har skrivit vigselceremonin och skickar till VF. Jag har gjort nästan hela festprogrammet klart också.
    Nu är det mest småpill kvar!

• Tessan01

Dagarna går fort nu hörrni :D har haft min möhippa och provat klänningen igen å träffat prästen så nu är de bara å vänta på den stora dagen!!! Shiit vad nervös man börjar bli ;) ska bli super kul å heeelt underbart :)

• mala5

wiii: Håller just i denna stund på att först stärka mina knoppalakan, för att sedan när dom torkat lite ge mig på att stryka dem...15 st har jag att bearbeta ;)

• Tessan01

Oj då har du lite att göra ;) jag har mkt att strycka dagen innan, ska få låna linnedukar å de öär bli ganska många ca 20 st hehe :D men man blir glad när allt är klart å man får se hur finnt de blir :D

• wiii

Puh, i helgen så blev alla 19 lakanen strykta! tyvärr lär det väl bli en och annan skrynkla under transport osv men det kommer ändå att se oändligt mycket bättre ut än om jag inte gjort det alls!

• Fröken Lindström

Första prognosen för vädret den 18:e är regn. Hos mig iaf. Vi ska ju vara utomhus men det ordnar sig nog, måste försöka släppa det här med vädret för jag kan inte styra över det ändå...

Svar på tråden 18 Juni!