18 Juni!
Ja 25 dagar kvar då :D
Fler som gifter sig då?
Ja 25 dagar kvar då :D
Fler som gifter sig då?
För oss ser det ut att bli mulet men uppehåll, eventuellt nån liten skur. Vi ska också vara utomhus.
Men, dom här långtidsprognoserna brukar ju sällan stämma så det hinner nog ändra sig tio gånger om.
Följer också väderprognosen med spänning. Fotograferingen är utomhus och ingen plan B Nu verkar lördagen bli växlande molninghet 16 grader ..och lite regn...Men vi hoppas på att den ändras några gånger då innan den 18:e...I förrgår var prognosen 24 grader och sol så ja vi får väl se om sisådär 1 vecka och 2 dagar!!
Då ligger vi nog ganska bra till i planeringen om vi hinner lägga ner sådan här tid vid väderkartan
vi har inget regn men mulet nästan hela dagen, men det hinner ändra sig....
17 grader, inget regn men ett moln som solen tittar fram bakom- på smhi
På yr är det bara ett grått moln, inte så mycket regn...
Blir helt besatt av att gå in på olika vädersidor och kolla!
Har precis också kollat vädret. Regnskurar är det här i Halmstad den 18... Vi ska ha vigslen utomhus och har hyrt Lokal med en jätte fin trädgård som hade varit roligt att utnyttja.. Men jag känner också att jag måste släppa det här med vädret.. Går ju tyvärr inte att styra över :)
Jag borde också släppa vädret men är inne o kikar några gånger om dan.
Dom ändrar sig ju hela tiden :)
Vi har haft allt under kontroll hela tiden men nu börjar jag bli lite nervös.. Rådhuset har inte hittat någon präst än till oss??? Men dom påstår att dom hinner... vad händer om dom inte hinner??
Trots att dom lovat? Börjar bli nervös över det här nu.
Jaha..
Nu är det 6 dagar kvar! Jag och dottern räknar på fingrarna varje dag! =D
Idag ska jag fixa klart spotifylistan,
sen ska jag göra bordsplaceringsskylten'vika 30 servetter till och göra klart några tygrosor!
Sen är det inte så mycket kvar faktiskt!'Men känner lite press.
Inatt drömde jag så hemska mardrömmar om allt som gick fel. Vaknade av ilska och grät.
Jobbigt, men det är nog bra för hjärnan att få ur sig lite ! :D
Dessa tygrosorna lyckades jag göra igår, det är till bröllopstårtan!
Så här blev dom för en nybörjare som jag: