• Tessan01

18 Juni!

Ja 25 dagar kvar då :D

Fler som gifter sig då?

• Svar på tråden 18 Juni!
  • venezuela06

Ok det ska tokregna i skåne på lördagGråter men hoppet är det sista som lämnar en! Idag hade det varit perfekt.
    Är det bara för att man inte kan styra och kontrollera det som man blir så uppjagad!?
    (eller är det bröllopsnerverna som måste ut baraFlört)Allt annat har jag ju koll på...

• Binis11
    venezuela06 skrev 2011-06-15 20:56:14 följande:
    Ok det ska tokregna i skåne på lördagGråter men hoppet är det sista som lämnar en! Idag hade det varit perfekt.
    Är det bara för att man inte kan styra och kontrollera det som man blir så uppjagad!?
    (eller är det bröllopsnerverna som måste ut baraFlört)Allt annat har jag ju koll på...
    SItter också och kollar smhi var och varannan timme, det har ju varit fram och tillbaka nu i flera dagar... lite regn är väl ok men det blir ju liksom bara värre =(
  • kokos

I bohuslän ser det bättre ut nu, några solar bland alla moln både på smhi och yr! Inte varmt, men ser inte ut som det skall ösa ner, börjar nästan våga hoppas att det stämmer.
    Idag är det hämta tårtstälning, hämta min blivandes väst, manikyr, pedikyr och avslappning som står på schemat! 

• Fröken Lindström

Är alla ni lediga nu inför bröllopet? Jag jobbar idag också, men är inte helt effektiv. Som tur är så är min blivande svärmor min chef och hon är ganska förstående, hon är lika pirrig hon Cool

Igår gjorde jag klart tilltugget så nu är vi färdiga, så när som på o köpa mjölk och frukt

Här ändras vädret också stup i kvarten, men nu ser det ut som om regnet kommer först efter fem, vår vigsel är 16.15. Så vi hoppas på det, sen får det regna heeela kvällen, det gör mig inget :)

• wiii
    kokos skrev 2011-06-16 07:38:20 följande:
    I bohuslän ser det bättre ut nu, några solar bland alla moln både på smhi och yr! Inte varmt, men ser inte ut som det skall ösa ner, börjar nästan våga hoppas att det stämmer.
    Idag är det hämta tårtstälning, hämta min blivandes väst, manikyr, pedikyr och avslappning som står på schemat! 
    Ja, jag såg det idag på morgonen också, och nu när det börjar närma sig så är det nästan så att man börjar våga hoppas på att det stämmer! Kollat på Klart.se också för säkerhets skull och det är samma resultat där :)

Jag är ledig från jobbet nu, jobbade sista dagen igår.
    Idag ska jag köra sambon till frisören, sen ska vi hämta hans kläder, få putsat upp våra ringar, köpa blommor till borden, hämta rostbiff och köpa sista ölen vi behöver. Så det blir mycket åka runt. 
  • Emelie 87

Två timmar till den stora dagen... längta.. Nä jag ska faktiskt logga ut strax. jag har mina barn, min huvudtärna och min lillasyster med mig. :)

Återigen vill jag önska samtliga 18 junibrudar en underbar bröllopsdag och ett stort lycka till i livet som gifta. :D

Stort grattis!

En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • wiii

Puh, vilken dag! Lagat mat, lagat mat, sprungit runt och inte riktigt vetat vad jag gjort, lagat lite mera mat, stuvat in allt i bilar, tre stycken krävdes, åkt till platsen för festen med en bil som nog behöver in på verkstad men tack och lov inte brakade på vägen. Släpat in allt i lokalen, upptäckt att dukarna blivit superskrynkliga. Som tur var hade mamma ett strykjärn i stugan där dom ska bo (gångavstånd till lokalen), så vi improviserade fram ett stykbord och satte igång. Alla ropade på mig från alla håll för att kolla hur olika saker skulle vara så jag fick springa vill jag lova ;)
    Blommorna som jag köpte igår var visst riktiga måndagsexemplar och var vissna idag, iaf den ena sorten, hade två sorter. Men svärmor gick ut i trädgården och plockade lite jasmine, så blev bra ändå, men inte alls som jag hade tänkt.
    Men dukningen blev jättefin till sist, och tack och lov att våra föräldrar har hjälpt oss denna dag, vet inte hur det skulle gått annars..
    Nu ikväll har vi kunnat ta det lite lugnt iaf, bara några småsaker som behövde fixas.

Lycka till alla imorgon! Ska bli roligt att läsa era berättelser sedan :)

• mala5

Nu är vi gifta, en fantastiskt dag som jag vill göra om och om igen!
  • Joffan

Vår dag var helt fantastisk, alla hade kul, bordsplaseringen var superlyckad, allt flöt på och med undanantag för några små detaljer så var allt helt pärfekt. Är helt galet lycklig!!!!!

• Emelie 87

Vi hade också en helt fantastisk och underbar dag.. obeskrivligt underbar. :D Alla var glada och alla hade kul.. det var liksom en superpositiv stämning överallt... hela tiden. :D

En man, två barn, oändligt med kärlek
Svar på tråden 18 Juni!