• Tessan01

18 Juni!

Ja 25 dagar kvar då :D

Fler som gifter sig då?

• Svar på tråden 18 Juni!
  • josse80

Nu börjar det verkligen närma sig... Har äntligen sytt färdigt stolsöverdragen (jag har aldrig sytt i hela mitt liv) och det gör jag inte om igen. Nu är det bara lite småsaker kvar, speciellt organisera alla väskor som ska hit och dit.... Längtar!

• jkbr

oj oj snart är det dags!! jag har sprunit runt som sen yr höna hela dagen och nu skulle jag egentligen ha packat för att vi reser till sverige i morgon hoppas jag inte glömmer nått :)

• mala5

Känner mig så orolig för att det känns som att det är ganska lugnt...vad har jag glömt?!? Någon liten sak varje dag, men stressad känner jag mig inte. Dukar och gör klart på fredag, men innan dess har jag mest "skönhetsvård" på programmet ;)

• wiii
    mala5 skrev 2011-06-14 21:51:29 följande:
    Känner mig så orolig för att det känns som att det är ganska lugnt...vad har jag glömt?!? Någon liten sak varje dag, men stressad känner jag mig inte. Dukar och gör klart på fredag, men innan dess har jag mest "skönhetsvård" på programmet ;)
    Haha, känner igen mig! Stressar upp mig för att jag inte är stressad :P
  • Fröken Lindström

Vi har inte kommit på vilken låt vi ska dansa till än, det är väl vårt största bekymmer just nu :)

• venezuela06

Vi övade dans hela nattenSkrattande min m2b har väl inte rytmen i kroppen men han ger järnet....Han har fått välja låt så Because the night med Bruce Springsteen blir det här..

• wiii

åh, idag kom pirret i magen, med besked! Har känt mig så nervös att jag är illamående :P

• Emblas Mamma
    wiii skrev 2011-06-15 17:26:48 följande:
    åh, idag kom pirret i magen, med besked! Har känt mig så nervös att jag är illamående :P
    samma här!
    vi höll på att vika servetter och jag började nästan storgråta! Fick pausa!
    Fjärligar till tusen i magen! Är både rädd, nrevös, glad, lycklig, förväntansfull.

Tror jag spricker snart!! :D
  • wiii
    Emblas Mamma skrev 2011-06-15 17:30:14 följande:
    samma här!
    vi höll på att vika servetter och jag började nästan storgråta! Fick pausa!
    Fjärligar till tusen i magen! Är både rädd, nrevös, glad, lycklig, förväntansfull.

Tror jag spricker snart!! :D
    Jag jobbade sista dagen denna veckan idag, och när kollegorna sa hejdå och ha en underbar dag på lördag, så var det nästan så att jag började gråta jag med.
    Just för tillfället är känslorna under kontroll, men det känns som att man inte kan veta när nästa känslovåg kommer.
Svar på tråden 18 Juni!