• Tessan01

18 Juni!

Ja 25 dagar kvar då :D

Fler som gifter sig då?

• Svar på tråden 18 Juni!
  • misscat81

Vi ska ha festhäfte men inget vigselprogram. I festhäftet har vi meny, lite skojsiga "ordningsregler" och kort beskrivning av alla gästerna.

Har i kväll gjort klart gästboken och alla bordsplaceringskorten. Skönt! Festprogrammen hann vi tyvärr inte göra klart, får ta det senare....

• Binis11

Vad har du köpt eller hur har du gjort bordsplaceringarna? Letar inspration =)

• wiii

Vi har varken vigselprogram eller festhäfte faktiskt :)

• Tessan01

Å så kul att de är så många som gifter sig då :D Jag har oxå mkt att planera å fixa kvar, fest pogram å vigselpogram, bordplacering, namnskyltar, snittarna å välkomstskål! Oj oj vad mkt de blev :P hehe

• mala5

Är oxå på...18 juni var det! Är nu på väg för att träffa prästen så nu kan vi snart pricka av en grej till. Har gjort klart vigsel- och festhäften men ej tryckt ut dem. I övrigt börjar det mesta att falla på plats. Man hinner förmodligen bli riktigt stressad i alla fall sista veckan, eftersom det är en del man inte kan göra så långt i förväg.

• mala5

Binis11: Nu vet jag ju inte vad du har för färgtema men jag kan delge dig vårt tips på bordsplacering. Vi kommer att dela en limefrukt för att sedan ta en lång nål med pärla på toppen och på den sätter jag namnlappar, som jag sedan sticker ner i den delade limen. Kommer dock att ha lite finare namnlappar än detta...;))
  • venezuela06

Då kan jag andas ut angående överlämnandet...Prästen gjorde en helomvändning när jag förklarade varför jag ville ha pappa vid min sidaSkrattande så glad igen!! Hon tom kör hem till oss för vår träff (vi bor i annan stad 3 mil ifrån vart vi ska gifta oss)
    Ska ni få "öva" i kyrkan  någon dag innan vigseln?
    Så alla vet vad man ska göra...förutom att säga JAAA!!

ååå gästbok,har jag helt glömt,det e ju trevligt!!

Vi ska ha vigselp och festhäfte men nja det e väl upp till var och en om det passar en..
    Vi tycker det e roligt med sånt...

• Fröken Lindström

Nu är lite struket på min "att göra lista". Men det är ändå ganska mkt kvar.
    Det ordnar sig nog :)

Svar på tråden 18 Juni!