• JNT

2012-07-07 Fler än jag?!

Hej!

Som sagt, finns det fler brudar än jag som gifter sig 7/7 2012? Tänkte det kunde vara kul att veta lite hur långt ni har kommit med era planer, vilka funderingar ni har och så vidare... Kunde vara kul att följas åt fram till den stora dagen! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 21:12
    Vi som är med i tråden så här långt:

JNT bor utanför Värnamo, gifter sig i Åminne som också ligger utanför Värnamo
    sofi 88 bor och gifter sig i Jönköping
    operfekt bor och gifter sig i Härryda
    Mrs S 2012 bor i Linköping, gifter sig i Skottland
    kaffeälskaren bor och gifter sig i Göteborg
    AA120602 bor och gifter sig i Kungsängen
    Vingilot bor i Norrköping, gifter sig i Kungshamn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:04
    linduspindus76 bor i Stockholm, gifter sig på Ljusterö
    Bonzo2012 bor i Göteborg, gifter sig på Skaftö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:28
    Anna88 bor i Helsingfors och gifter sig i Kronoby, Finland
    tout lamour lamour bor i Norrtälje och gifter sig i antingen Upplands Väsby eller på en ö utanför Norrtälje

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 17:43
    Berlan gifter sig i Gammelstads kyrkstad utanför Luleå
    lycka2012
    lundabrud

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-12 21:18
    lycka2012 bor i Göteborg, gifter sig i Italien
    Dazzle bor och gifter sig i Bredaryd utanför Värnamo

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-19 19:58
    Suzanne
    vilja gifter sig i New York
    zinizune gifter sig på Orust

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 23:24
    knyttan gifter sig i Kalmar
    Cissy85 gifter sig i Växjö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-12 00:12
    lazyp gifter sig i Piteå
    Kalumi gifter sig i Linköping
    lovingyou
    sweet gifter sig i Malmö
  • Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!
  • UngBrud2012

Och min blivande är på svensexa

• lovingyou

20 DAGAR KVAAAR!! Pirrar i hela mig!

Igår var vi och hälsade på hos blivandes mamma, hennes vän har gift sig utan att berätta till någon, så som vi gör:D

Försökte lyssna om hon var glad eller ledsen men kunde inte avgöra. ooh vad jag hoppas alla blir glada.. :)

• lovingyou

Sofi88 : Låter mysigt :) :)

Ungbrud2012 och zizizune: Hoppas era blivande har haft det bra

• vilja

Igår blev jag hippad och jag blev helt ställd. Eftersom vi gifter oss utomlands och då jag har två helt skilda vänner-gäng så hade jag inte alls räknat med någon möhippa men de hade kontaktat varandra och jag hade den mest underbara dag någonsin. 

När jag om några år summerar bröllopet i stort så kommer just detta vara ett av de allra starkaste minnen för jag har nog aldrig kännt mig så älskad och uppskattad.

Idag blir det till att träna på dansen, allt annat är klart eller ligger på "vänt" av olika anledningar och det känns underbart att kunna ha en pysselfri-söndag för en gångs skull. Det var längesedan sist

• sofi 88

Inför middagen på fint sätt fick jag på ögonbindel och leddes runt så på området vi bastat vid. När jag fick titta såg jag att de dukat upp middag för oss alla inne i lusthuset. Supergod mat och otroligt mysig plats. Senare dök en kvinna som sålde sexleksaker osv upp och körde igenom en hel sån presentation :D kompisarna vred sig av pinsamhet, alla har dessutom alltid trott jag är pryd men jag chockade dem lite med att ta det hela med ro och dessutom införskaffades lite prylar till bröllopsnatten :) sen sov större delen av gänget över på platsen och snart tror jag att det blir dags att åka hem till m2b. Hela möhippan var helt perfekt i mina ögon och en dag jag alltid kommer minnas.

• Lilla My 76
    askungen skrev 2012-06-15 12:51:50 följande:

Hej Hej , Vi ska gifta oss på restaurang Ruckmans i nya varvet, Jag har aldrig arit på bröllop så detta är helt nytt för mig :) vi har inte gjort någon planering ännu bara en grov planering vigsel ute, fotografering, tre rättermiddag o fest.

försöker läsa så mycket som möjligt är lite sent ute men men det ska nog gå :)

Hur ser eran dag ut?

kram askungen

Hej askungen,

Vi ska gifta oss på Skeppsholmen i Stockholm,hade först tänkt att vi skulle gifta oss utomhus i anslutning till festlokalen men det blev lite ändringar,så vi gifter oss i Eric Ericsonhallen/Skeppsholmskyrkan.

Innan vigseln blir vi fotograferade och efter vigseln likaså med vårt brudfölje:)

Sen blir det brudskål vid festlokalen och därefter blir det middag och dans:)

Jag börjar bli lite nervös nu:) tiden går så himla fort och det är fortfarande saker som ska göras,det är roligt men samtidigt vill jag bara ha det överstökat,haha missförstå mig rätt:)

• askungen
    Lilla My 76 skrev 2012-06-18 15:56:04 följande:

Hej askungen,

Vi ska gifta oss på Skeppsholmen i Stockholm,hade först tänkt att vi skulle gifta oss utomhus i anslutning till festlokalen men det blev lite ändringar,så vi gifter oss i Eric Ericsonhallen/Skeppsholmskyrkan.

Innan vigseln blir vi fotograferade och efter vigseln likaså med vårt brudfölje:)

Sen blir det brudskål vid festlokalen och därefter blir det middag och dans:)

Jag börjar bli lite nervös nu:) tiden går så himla fort och det är fortfarande saker som ska göras,det är roligt men samtidigt vill jag bara ha det överstökat,haha missförstå mig rätt:

hej hej Lilla My76, förstår precis va du menar, dagarna går o de känns som man ortfarande ha massor kvar att göra men men de löser sig nog :) kram
  • sweet

Nu har jag äntligen hämtat vigselringen! Och den blev verkligen precis som jag ville ha den så är super nöjd.
    Känns att vi börjar närma oss datumet nu. Snart kommer man också kunna se hur vädret ska bli, jag hoppas på att det blir uppehåll så man kan ta lite bilder åtminstonde. Vi har dock köpt ett jätte stort fint paraply ifall det inte skulle bli uppehåll. Men man får väl ställa in sig på regn och bli glatt överraskad om det inte är det.

Vilja, sofi 88: va kul att ni båda fick så fina möhippor!

• lovingyou

Sweet, vad roligt att du fått din ring! Själv ska jag lämna in förlovningsringen på måndag för putsning, kommer kännas tomt utan ring!

Jag är nervös inför bröllopet, tänker på det hela dagarna. Hur nervös kommer jag inte vara sen då ,ska fixa mitt hår och smink och ta hand om barnen :D

Någon annan som är nervös ??

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!