Klart du kan ha öppen sko i september! Slå till direkt! Vad är det som säger att det skulle vara finare väder i juli el augusti menar jag? Kan ju faktiskt vara världens regnoväder då oxå. Tycker definitivt du ska köpa dom!! Kul att du hitta några som var sköna framför allt. Många vill ju bara vara "snygga" och tänker inte alls praktiskt. Själv tänker jag köpa ett par skor som jag kan använda även efter bröllopet. Har tänkt köpa ett par lagom höga pumps/sandaletter i rosa/cerise/fuchsia som även passar till ett par jeans. Praktisk så det förslår här! Haha!
Vi är oxå på G med inbjudningarna här nu inom någon vecka eller så! Kul, för då är det ju liksom så definitivt. Lycka till med det du har kvar att fixa!
Pörcy skrev 2012-05-17 09:52:17 följande:
Nu är våra inbjudningar på gång, ska justeras lite med färgerna men hoppas på att kunna skicka dom om ca 2 veckor! Ska bli så spännande att få höra reaktionerna hos folk!
Brudgummens och marskalkens kläder är nu helt klara. Tärnans klänning är beställd och skor ska hon fixa själv. Själv har jag ev. underkläder kvar samt skor.. Har dock hittat ett par som var jättesköna och perfekt i färg men kan man ha öppen tå på skon när bröllopet är i 22 september?? Jag hade inte tänkt ha det men de här skorna var ju perfekta på alla andra sätt.. Vad tror ni?
När inbjudningarna är skickade börjar småfixet.. Dukning, planering av alkoholinköp och lite annat. Det närmar sig..