• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Nephele

Då har man bytt tilltänkt florist också :P. Var först in på den butik jag tänkt anlita då jag fått bra hjälp där tidigare, men fel person som jobbade, riktigt surkart! Sen gick jag till en annan, där jag blev supertrevligt bemött och fick dessutom bättre pris! Så då blir det säkerligen dem jag anlitar istället. Att vara tjurig och negativ får man inga kunder på. Var trevlig, positiv och hjälpsam så kommer kunderna tillbaka!

• Xelina

Tänkte bara visa upp våra inbjudningar :) Tyvärr har flera försvunnit i posten, så lite surt, men tänker såhär att om det går snett med inbjudningarna så kanske hela bröllopet flyter på smärtfritt sen...eller??? ;) Dock har man fått iallafall ett surt eller besviket samtal där de undrar varför de ej e inbjudna, fast att de e det men deras försvunnit....klydd klydd.....

Här kommer de iallafall....

• Nephele

Xelina - snyggt! Synd att posten klantat till sig :S. När skickades inbjudningarna?

Bord och stolar är så gott som fixat! :) Utan kostnad dessutom, yaay!

• Sarus

Tjenixen brudar!

Nu har jag bestämt ett nytt tema för bröllopet . Blir inte samma som inbjudnings korten inte för att de var på nått tema utan mer vilka papper som var billiga.

Iaf ska vi ha rustik/lantligt/vintage-tema på bordsdekorationerna så jag har pysslat lite idag. Väldigt kul men får se hur kul det är efter 75-80 st ;)

Här är lite av vad jag gjort;

Bordsnummer:

• Sarus

Vanliga glasburkar med snöre till blommorna. Det kommer va buketter med råg och blandade vilda blommor (ska det se ut som iaf då det nog kommer bli mest köpta)
  • Sarus

ska sy servetter med spets, det är dessa jag ska göra ca 80 st. De ska va lite större och med vit tråd.

• Sarus

Bordsplaceringen som ska stå vid varje gäst. Denna har min lille son tuggat på ;). Namnen ska vara dator skrivna.

• Sarus

Ska vara ett värmeljus i bordsplaceringsburkarna. Glömde skriva det.

Här är iaf lite inspirations bilder på hur jag vill ha brudbuketten;

• Sarus

datorskrivna hehe fin särskrivning ;)

• Naive

TACK för fin inspiration Sarus! Vad långt ni/du har kommit! Tjohooo! 

Svar på tråden September 2012