• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Sarus

Jag får mina panikryck då jag typ freakar out över nått! Just nu är det håret och om jag ska ha slöja eller inte! Så kommer väl ligga och grubbla över det halva natten!!! Börjar känna att det ska bli rätt skönt när allt är över! Så man kan börja tänka på något annat än bröllop 24seven!

• Naive
    Pörcy skrev 2012-08-24 19:47:35 följande:

Åhh, jag känner likadant!!! Jag har ALLT under kontroll men kan inte låta bli att vara helt full av stress som yttrar sig i alla kända fysiska besvär! Skum känsla!!

Jag kommer bergis få migrän på bröllopsdagen (eller iaf på söndagen) när allt släpper... :-/

Här är en till... Kunde inte sagt det bättre själv! Man borde kanske jobba in att dricka ett glas vin om dagen för att slappna av lite....?  
  • Pörcy

Amor in aeternum: Hur gick det???

Naive: Bra idé!!!!! Det ska jag också försöka få till!!

• Amor in aeternum
    Pörcy skrev 2012-08-25 16:06:12 följande:

Amor in aeternum: Hur gick det???

Naive: Bra idé!!!!! Det ska jag också försöka få till!!

Jo det gick bra.. jag fick honom aty dra sig i sängen till 10, sen så fick han frukost på sängen... och sen "öhh, älskling, jag ska bara duscha lite snabbt"

Det knackade på dörren och han blev chockad, och sen stack dom.

Han kom hem vid nu vid halv tolv.. och har haft jätteroligt. Dock så hade han sprängande huvudvärk så han åkte hem tidigare än vad dom hade planerat. Men, men.. nu ligger han "avdäckad" i sängen och stinker.
  • Sarus

Nu har vi satt ihop 80 st festprogram och lika många vigselprogram. Har ont i fingrarna av allt vikande tejpande och bindande! Men äntligen klara!

Igår ringde 2 till och anmälde sig till bröllopet så blev till att ändra i festhäftet och bordsplaceringen. Suck!! Men mannen ville verkligen att de skulle komma så vi är glada att det ordnat sig för dem så de kunde. Men det extra arbetet var inte så kul!

Nu är det bara bordsplaceringstavlan kvar.  Har sytt den men ska få dit namnen på nått snyggt sätt. Funderar på att nåla dit dem. Hmm får tänka på det lite!

Bara 6 dagar kvar!!

• Sarus
    pulmonate skrev 2012-08-09 23:03:52 följande:
    Jag är först på listan, fast jag tillhör ju inte ens September egentligen. Bara tyckte ni var så trevliga här inne. Bara en vecka kvar ungefär. 
    Hur har det gått?
  • Fjärilen

Nu har jag nästan pysslat färdigt, har bara blomsterkonerna kvar och göra bordsplaceirngslapparna.
    Glömmer av att ta kort på mitt pyssel hela tiden så at jag kan lägga upp. Men på fredag så går jag på semester äntligen :)

Har bokat in oss på spa på söndag till måndagen så vi kan slappna av :)

• jagheterellen

En vecka kvar till vår dag. Spännande! Nu börjar man bli lite nervös...vid den här tiden om en vecka så är festen förhoppningsvis igång ordentligt :)

• Amor in aeternum

Nu var man gift! Helt underbar dag! Skakade som asplöv när vi hörde kyrkklockorna, men efter själva vigseln så släppte spänningen ute på kyrktrappan. Vi hade en helt fantastisk präst som också fick oss att slappna av och festen var precis som vi hade tänkt oss..

Avslappnat, roligt, känslosamt och mysigt.

• Sarus

Grattis!!! Helt underbart att bli fru!

Svar på tråden September 2012