• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Sirifisen

Då vart man fruga! Vi var båda hur lugna som helst, även om jag kissade stup i ett (gör jag när jag är nervös). Det var så fint. Vigselförrättaren pratade så fint och vädret var underbart. Var riktigt avslappnat och bra. Allt gick precis efter plan och förväntan och alla är glada och nöjda. Ett lugnt och mysigt bröllop. Glad

• Sirifisen
    Amor in aeternum skrev 2012-09-03 11:55:08 följande:
    Nu var man gift! Helt underbar dag! Skakade som asplöv när vi hörde kyrkklockorna, men efter själva vigseln så släppte spänningen ute på kyrktrappan. Vi hade en helt fantastisk präst som också fick oss att slappna av och festen var precis som vi hade tänkt oss..

Avslappnat, roligt, känslosamt och mysigt.
    Grattis! Skönt att höra att det gick så bra =)
  • Sarus

Själv är jag nu också gift! Och hela dagen var helt underbar! Solen sken och det var 23 grader! Var hos frisören kl 8.30 och mina 3 tärnor, syster, bror och mamma var med! Vi hade det super mysigt, drack champange och de andra gjorde sig i ordning. Min frisyr blev så himla fin att alla började gråta till och med frisören! Efter det var det fotografering, längtar efter att få se bilderna! Vigseln gick så bra! Prästen var underbar och rolig! Vår lille son charmade hela kyrkan! Festen blev så jäkla rolig. Den blev precis som vi ville! Maten var så god och tårtan helt fantastiskt fin! Tror alla gäster gick från festen med ett stort leende! Nu längtar jag efter att få se alla bilder och filmen! Går i ett lyckorus nu, jag och min älskade man!

• Naive

Härligt att läsa om alla som gifte sig i helgen - STORT GRATTIS TILL ER ALLIHOP! 

...nu väntar jag bara på bilder!  

• Anna860113

15 september gifter vi oss i samband med att dottern döps. Jag valde att ha brudklnning för det är en dröm för varje brud att få bära. Vi skrev detta i inbjudan att vi ska gifta oss så inte gästerna blir besvikna på sin klädsel Kyss
    I morgon ska vi ha dop/vgsel samtal med prästen, ska bli kul att se hur han vill att man ska göra med själa cermonierna.

Vi har valt att inte ha några tärnr eller bestman. Stora dottern och sonen komme ratt gå med in. och den som bär dop barnet

• Sarus

Har inte så många bilder än men dessa kan jag bjuda på!

• Naive

Sarus: GUD vad fin du är! Och vilka vackra blommor! 

10 dagar kvar för oss idag! Tjohooooooooooooooooooo!  

• MalinH84

Wohoo, jag är gift =) Allt gick fantastiskt, inte en enda sak som inte gick som vi ville, så vi är såååå nöjda. Helt klart den roligaste dagen i mitt liv! Är så lycklig!

• Pyttsan

Underbart! Grattis fruar! Vilken härlig bukett Sarus, vad fin du var!!

Svar på tråden September 2012