• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Pörcy

Va fin du var Sarus!!!!!! Och vilken fin bukett!!

Grattis Malin!!!!

• YouandMe

5 dagar in i September och det är redan flera som gift sig.... .STORT GRATTIS till de nygifta Glad

Känns så skönt att det nu är "vår" månad. Nu kan jag slappna av på ett annat sätt, nu börjar det närma sig!

Det jag varit mest stressad över är möhippan. Inte direkt för vad som skulle kunna hända, utan mer när det skulle ske- då jag ville ha råkoll i min planering Tungan ute  Jag hade klurat ut vilket datum det skulle ske, så i lördags blev det möhippa för min del. En dag med vänner och aktiviteterna passade mig perfekt! Spa, afternoon tea och häng hemma hos en kompis med frågestund, tapas, ett möhippe-avsnitt från "Vänner" och sen mycket prat och skratt. Perfekt!

Min beställda klänning blev HELT fel, så i sista sekund fick jag snabbt leta upp en annan här i stan. Tack och lov hittade jag en, som sedan visade sig vara 50% på! Jag kommer ha axelbandslös klänning och det syns lite svagt streck från solning på axlarna. Jag har lite panik över att detta kommer synas mycket sen, så måste försöka få bort detta. Har ni något tips på bra brun-utan-sol-kräm eller lotion? Det borde ju räcka bara för att få en lite mer jämn hudton Glad

Nu vill jag höra hur mycket ni har kvar att göra? Är ni stressade?

• EmlizPemliz

En till nygift här, går i ett lyckorus hela tiden
    Grattis till er andra brudar, o jag är såå avundsjuk på er som fortfarande har detta framför er!
    Men vi tog verkligen vara på dagen o njöt ordentligt, var på plats på hotellet först vid halv 5 på morgonen
    Bjuder på lite bilder som jag snott av andra, fotografens bilder ska vi åka o kolla på i eftermiddag.

• Xelina

iii bara 3 dagar kvar, och bridezilla har varit på besök igår när jag flippade lite, jag e egentligen inte alls såhär men men..... nu är det dock mkt lugnare, har fått ihop festhäftena så nu har jag läget under kontroll igen :)

Hur går det för er andra??? 

• Pörcy

Vi har festhäften, vigselprogram, servettvikning kvar. Typ. Samtidigt som vi försöker måla klart huset... Går så där måste jag säga!

• Sarus

Tack :)

Vårt festhäfte blev jättebra :). Alla tyckte det var väldigt kul! Säg till om ni behöver tips!

Vår dukning!
  • MajaStina

Skriver som flera av er andra...nu är man FRU!! Samma sak för vår del, allt gick som det skulle!

Solen sken, fotona blev fina, enligt fotografen iaf, själva får vi se på fredag! Längtar!!

Festen var toppen och vi var såååå fina jag å min man!!

Får se om man kan få fram några fina bilder å visa, för det har jag varit jättedålig på här faktiskt.

Klart man vill visa klänning, bukett, dukning osv för er andra oxå, ni som lever i samma bubbla

som en annan!

Lyckos er som har det framför er... Njut av dagen!!

• Sirifisen

Här är ngr bilder från vårt bröllop. Hade solrosbukett och strax innan vigseln skulle börja kom en trasig fjäril och satte sig. Den satt kvar till nästa dag. Tur? =)

• MalinH84

Sååå fina bilder allihopa =) Jag väntar fortfarande på mina foton från fotografen, har dock fått tjuvkika på två stycken som jag lägger upp här nedanför. Ska bli så skoj att få se resten sen!

• Pörcy

Va fina ni är allihop!!!

Malin: Vart tog ni era bilder? Letar inspiration...

Svar på tråden September 2012