• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Sarus
    Fjärilen skrev 2012-08-20 10:59:53 följande:
    Igår gjorde vi äntligen färdiga våra vigselprogram.

Nästa gång jag går ut o går ska jag ha på mig hjälm med visir tror jag ;)
    Tror jag också måste  vara lite mer försiktig har bränmärke lite var som på armarna :/ är man klantig så är man :)

Härligt att få bli hippas. Du verkar ju haft väldigt roligt :)

Jag är klar med vigselprogram och festprogram, ska bara skrivas ut och sättas ihop! Nu är det galet nära!
  • Xelina

nån mer än jag som börjar få bröllopsnerver, e helt stressad inombords, å då behöver jag egentligen inte vara det eftersom allt börjar falla på plats.....

jaja det släpper väl tills dagen d iallafall....
     har hela tiden trott att jag e den lugna typen men det här frestar verkligen på så skulle inte bli förvånad om jag börjar storlipa på bröllopsdagen, bröllopsplanerande tar verkligen fram ens rätta jag....

• Pörcy

Åhh, jag känner likadant!!! Jag har ALLT under kontroll men kan inte låta bli att vara helt full av stress som yttrar sig i alla kända fysiska besvär! Skum känsla!!

Jag kommer bergis få migrän på bröllopsdagen (eller iaf på söndagen) när allt släpper... :-/

• Amor in aeternum

Mannen ska ut på svensexa imorgon, han tror att vi ska till systemet och köpa alkohol och nån avloppsgrej ifrån Bauhaus.

Det är ju inte så att jag kan lägga fram kläder och göra frukost på sängen till honom.. han kommer ju fatta direkt!

Hans brorsa kommer hit imorgon klockan 11:00. Vet inte riktigt hur det ska gå. När mannen har bestämt sig för att åka någonstans så vill han vara och rycka i dörrarna innan de öppnar (klockan 10:00) kanske får fejka magknip eller nått.. Några tips?

• Cosy
    Amor in aeternum skrev 2012-08-24 20:23:13 följande:
    Mannen ska ut på svensexa imorgon, han tror att vi ska till systemet och köpa alkohol och nån avloppsgrej ifrån Bauhaus.

Det är ju inte så att jag kan lägga fram kläder och göra frukost på sängen till honom.. han kommer ju fatta direkt!

Hans brorsa kommer hit imorgon klockan 11:00. Vet inte riktigt hur det ska gå. När mannen har bestämt sig för att åka någonstans så vill han vara och rycka i dörrarna innan de öppnar (klockan 10:00) kanske får fejka magknip eller nått.. Några tips?
    var uppe ganska sent idag. istället för att lägga fram saker så kan du ju göma saker så allt tar längre tid: Ta bort favorit jeansen och häng upp dem i badrumet, skyll på att det var smutisga. Göm plånboken lägg bort nycklar sätt mobilen på laddning ett annat rum än vanligt( du behöver inte göra allt men något bara så att det tar lite  längre tid på morgonen propsa på att du skall med och handla när ni ändå åker och slö lite själv
    We did it on DreamHack. Geeky love
  • Pörcy

Oj va sent dom ska ta honom?! Du tror inte ni kan vara tillbaka till dess då om ni åker till kl 10? Annars får du väl söla som tusan bara!

• Amor in aeternum
    Cosy skrev 2012-08-24 21:05:44 följande:
    var uppe ganska sent idag. istället för att lägga fram saker så kan du ju göma saker så allt tar längre tid: Ta bort favorit jeansen och häng upp dem i badrumet, skyll på att det var smutisga. Göm plånboken lägg bort nycklar sätt mobilen på laddning ett annat rum än vanligt( du behöver inte göra allt men något bara så att det tar lite  längre tid på morgonen propsa på att du skall med och handla när ni ändå åker och slö lite själv
    We did it on DreamHack. Geeky love
    Bra idéer! Hmm* Får försöka komma på något bra.
  • Amor in aeternum
    Pörcy skrev 2012-08-24 21:06:01 följande:
    Oj va sent dom ska ta honom?! Du tror inte ni kan vara tillbaka till dess då om ni åker till kl 10? Annars får du väl söla som tusan bara!
    Jo det är ju det. Enda felet är att affärerna öppnar ju klockan 10 och det är ändå en 20 min att köra dit. Och så är det kö, han hittar inte vad han ska ha.. m.m.

Det att dom kommer så sent är för att sambon jobbar kväll, så han kommer inte hem förrän vid halv ett i natt ändå.
  • Amor in aeternum
    Koloratur skrev 2012-08-24 22:19:39 följande:
    Grädda våfflor? Spontan romantisk frukost som tar tid ;)
    Attans vilken bra idé! Men vi har ingen mjölk hemma. Och ingen sylt heller.
    Kanske får ta en jääääättelång dusch imorgon helt enkelt.
Svar på tråden September 2012