Har bara 2 veckor kvar nu... Å jag längtar såå!!
Blev möhippad i helgen vilket var heelt oväntat för vi hade en planerad kräftskiva här.
Det blev kidnappning på morronen, utklädning förstås, fram till torget där det var bakluckeloppis och jippo på stan hela dan då det var Kräftans Dag. Sålde skit och fick ihop dryga 500 spänn! Sen drog vi iväg till en gård ute på vishan där en kille har inrett en studio. Eftersom jag är lite schlagermupp fick jag sedan spela in Bra Vibrationer! Verkligen skitroligt!! Fast väninnorna var liiite besvikna att jag inte sjöng så falskt som dom trott! Haha!
Sedan bar det iväg till Dansverkstan där vi bytte om och blev...jättesöta! INTE! Här fick vi lära oss en dans på typ en timme med ett hopplock av mina favvolåtar. Judith på Dansverkstan hade lagt ner ett jättebra jobb på att sätta ihop en dans! Sen blev det hela inspelat, förstås!
På kvällen tog vi oss fram till torget där det alltså var Kräftans-Dag-firande hela dan och kvällen. I öltältet fick jag sen framföra mitt bidrag ytterligare en gång, dock inför ett fullsatt tält! Lite nervöst, men det fick man bjuda på. Var oxå riktigt kul faktiskt! Sedan käkade vi lite, drack lagom mycket och sen fick jag bugga lite till vilket-dansband-det-nu-var! Jätterolig dag och kväll där mina vänner faktiskt var riktigt snälla mot mig!!
Det enda som var jobbigt var att jag tvingades gå i ICA-kläder!!! Jag jobbar på Coop Extra... Och det vet ju dom flesta i vår stad, då den inte är särskilt stor! Haha!
Tänk att man kan få en sååå lyckad möhippa ändå!!!
På lördag ska dom kidnappa min fästman!! Hihi! Han ska få ta på sig sin mammas baddräkt, i lite modifierad modell... Han kommer dö!! Återkommer kanske med lite info om den oxå!
Kram alla!!!!