• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Zandra
    MalinH84 skrev 2012-09-06 18:08:29 följande:
    Sååå fina bilder allihopa =) Jag väntar fortfarande på mina foton från fotografen, har dock fått tjuvkika på två stycken som jag lägger upp här nedanför. Ska bli så skoj att få se resten sen!

Men jössös vilka fina bilder!!!
  • Zandra

Nu börjar det närma sig och jag börjar bli ordentligt nervös!! Spännande! Känns som det mesta är klart. Måste bara köpa en underklänning. Min "kvällsklänning" är en aningen tunn så man ser trosorna alldeles för mycket. Sen är allt nog klart :)

• Xelina

imorgon smäller det, nu har vi pyntat i lokalen, eller iallafall på borden, börjar få bröllopsnerver.... men ska bli kul såklart.... bara valsen hade gått lite bättre............

• MalinH84

Jag är verkligen avis på er som har er stora dag imorgon. Jag tänker hela tiden tillbaka på förra fredagen då man fixade och trixade i lokal mm. Jag önskar er alla all lycka imorgon och kommer tänka på er. Ska själv på dop så blir lite festligt iaf =)

Pörcy: de där fotona är från Djäkneberget vid dammarna. Vi hade tänkt åka ner till ån vid Kyrkbacken också och ta där, men vi var så nöjda med Djäkneberget att vi stannade där hela tiden. Men skulle ni inte gifta er i domkyrkan? Då skulle jag absolut dra förbi kyrkbacken en snabbis, är så himla mysigt där =) Vårt inomhus-alternativ (som vi tack o lov inte behövde eftersom det inte regnade) var Stadshotellet, och jag hade egentligen velat fota där också iaf men det hanns inte med! Sen tog vi en hel del bilder vid kyrkan och vid Brunnby där vi hade festen. Så väntar med spänning på resten =)

• Naive

Verkligen underbara bilder, allihop!! Grattis till er som redan är fruar! Och lycka till till er, vars tur det är imorgon! 

Själva har vi precis en vecka kvar! Sista minuten tips?  

• Pörcy

Malin: Aha!! Vi planerar att köra ner till Lögarängen men det blir nog några bilder vid Domkyrkan innan vi drar. Det blir nog några kort vid broarna bredvid och bakom badet. Kyrkbacken är jättemysigt men inte riktigt vår stil..

Lycka till till alla er vars tur det är imorgon!

• MalinH84

Pörcy: ok. Lögarängen är också jättefint. Vi tog våra förlovningsbilder där, då var det dock vinter men det blev riktigt häftigt =)

• pulmonate

Hej alla brudar!
    Ja då är jag ju också gift! Vi kom tillbaka från vår 3 veckors bröllopsresa igår: Hong Kong, Australien (Melbourne - Brisbane med camper) och Bangkok. Har kopplat bort mig ifrån internet helt och hållet under tiden. 
    Jag har knappt några foton... Det är inte så många på facebook som jag skulle tro och har inte fått dem ifrån fotografen ännu.  Men här kommer några stycken! (ok rätt många ändå )

• Sarus

Så fina ni är alla brudar! Lycka till till er som inte är gifta än!

Mitt namnbyte har gått igenom, tog bara en vecka! Så i efm ska jag skaffa pass så bröllops resan kan bokas!

Svar på tråden September 2012