• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • bettie
    Charlote skrev 2012-02-14 20:13:49 följande:

Vi förlovar oss den 5 mars! Bröllpet är planerat till nästa år, men ringen är redan inhandlad! Förlovningsringen är Schalins Tindra ur serien Passion och bröllopsringen är Schalins ur serien Passion, 0,28ct. Längtar såå!!

Åh det där var jättefint!!
  • Retrobohem

M2b øverraskade med denna skønhet nær han friade. Diamanter och cognacsdiamanter. Lovin it! I Norge har man vigselringen på høger hand och jag tycker det skulle vara fint med en text i så det blir en bredare ring till brøllopet. Så får ja gen på varje hand :)
  • hernameispekka

Här är mina ringar! Älskar!!!

• Mariem
    LinaLina skrev 2012-03-21 09:05:43 följande:
    Jag köpte den på Kaplans auktioner den kostade 5400.
  • Solstice

Vi har inte beställt vigselringarna ännu utan mest kikat runt på nätet och bara snabbkollat i några butikskedjor för att få en verklig bild av vad jag vill ha för sorts ring.

Är inne på en klassisk alliansring i vitt guld något som de här (ber om ursäkt för de dåliga mobilbilderna- får skylla på att jag hade en illvrålandes 10 månaders i famnen som inte alls ville provar ringar samtidigt som jag skulle fota!):

• knyttan

Vi hämtade våra ringar idag!! Vi har själva bestämt designen. Här är mina (tyvärr svårt att ta en bild som gör dem riktigt rättvisa)

• knyttan

Ja och så ska ju bilden komma med också.... Skrattande

HÄR är den:

och här är alla tre, först mina och sen sambons:

• fayefaye
    knyttan skrev 2012-03-23 22:23:42 följande:
    Ja och så ska ju bilden komma med också.... Skrattande

HÄR är den:

och här är alla tre, först mina och sen sambons:

Fina! Är det bruna stenar i?
  • knyttan
    fayefaye skrev 2012-03-23 22:56:04 följande:
    Fina! Är det bruna stenar i?
    Tack! Ja det är dark coffee-diamanter i hamrat guld. Som sagt så gör fotot inte riktigt dem rättvisa..
  • Dannedo
    carolineu skrev 2012-03-21 09:18:57 följande:

Ring i vitguld, diamant på 0,4 carat. River, VS1, very good cut. Egen design.

Syns inte, men på varje sida finns det två små diamanter.

Fina ringar ni har tjejer! :)

Så fin! Vem har gjort den??? Så perfekt storlek på stenen och otroligt snygg skena! (Kallar man det "skena" förresten...?) Jag drömmer om något liknande, men med princess cut sten.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012