• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • carolineu

Tack så mycket :) Det är Björn på Dicks Guld i Visby som har gjort den och är supernöjd! Dock så kan jag ju säga att jag har väldigt små händer, och han sade att kollar man bara ringens propotioner så kan man tro att det är en 0,70 sten.

Dannedo skrev 2012-03-23 23:20:48 följande:
    Så fin! Vem har gjort den??? Så perfekt storlek på stenen och otroligt snygg skena! (Kallar man det "skena" förresten...?) Jag drömmer om något liknande, men med princess cut sten.
  • Fj2012

Här är min ring, längtar till Augusti då jag får använda den :)

• happy75
    Tobias883 skrev 2012-03-24 16:56:43 följande:
    Våra ringar

Vi gifter oss i September!

Åh, de ser verkligen kanonfina ut! Precis vad jag och sambon letar efter. Har du möjlighet att knäppa ett kort lite närmare?
  • Angie2012

Här kommer bild på mina ringar. Den översta är förlovningsringen , dåligt foto från men man ser färgen bättre på vigselringen. Vigselringen är dock inte beställd ännu men det är den jag ska ha.

• Tobias883
    happy75 skrev 2012-03-26 19:27:36 följande:
    Åh, de ser verkligen kanonfina ut! Precis vad jag och sambon letar efter. Har du möjlighet att knäppa ett kort lite närmare?
    Här kommer ett lite bättre kort, dom är köpta via Zelini. Dom är gjorda i titan

• Ellenbell

Min förlovningsring från Zelini

Köpte den visserligen för några år sedan men jag tycker att den fortfarande är lika snygg och passande 2012!

• fayefaye
    Ellenbell skrev 2012-03-28 15:05:14 följande:

Min förlovningsring från Zelini

Köpte den visserligen för några år sedan men jag tycker att den fortfarande är lika snygg och passande 2012!

Cool och annorlunda Skrattande Kan du inte lägga upp en bild med den på fingret?
  • mikkos

Så här kommer min ring att se ut. Förlovningsringen är lös och skjuts in mellan de två yttre ringarna som är fästa i plattan med diamanter. Tillsammans bildar de tre ringarna en ring, fint tycker jag!

• Solstice
    mikkos skrev 2012-03-29 19:48:58 följande:
    Så här kommer min ring att se ut. Förlovningsringen är lös och skjuts in mellan de två yttre ringarna som är fästa i plattan med diamanter. Tillsammans bildar de tre ringarna en ring, fint tycker jag!

Fin och lite ovanligt!
  • fayefaye

Hämtade våra ringar idag! Enkla men tycker jättemycket om dom! Vitguld, min har en diamant i.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012