• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • JuliBrud89
    Solstice skrev 2012-03-28 16:53:46 följande:
    Å, de var ju superfina och perfekta för mig som ska ha trädgårdsbröllop! Har du någon länk vart du käpte dem?
    Ja  visst ær dom?!  :)) Jag hittade dom først på min brudsalong, testade dom dær och hittade dom sen på http://weddings2go.co.uk . Skorna heter Jess och kostar 75$. Dom sælgs inte i sverige førutom hos brudsalong, så det får bli dær! Och dessutom fick jag leta længe efter en sida dær dom skickade till sverige! (Dock bor jag i norge så får se hur det går).. Men har inte køpt dom æn (bestællde dom egentligen på brudsalongen før det næstan tredubbla priset).. Men ska køpa dem idag :) Jag ska ha dem i strl 4.5, (motsvarar 38 om jag inte minns fel..) 
  • JuliBrud89
    jeth skrev 2012-03-28 18:37:09 följande:
    Jättefina jag skulle oxå vilja ha nåt liknande, vart har du köpt dom? :)
    Ja  visst ær dom?!  :)) Jag hittade dom først på min brudsalong, testade dom dær och hittade dom sen på http://weddings2go.co.uk . Skorna heter Jess och kostar 75$. Dom sælgs inte i sverige førutom hos brudsalong, så det får bli dær! Och dessutom fick jag leta længe efter en sida dær dom skickade till sverige! (Dock bor jag i norge så får se hur det går).. Men har inte køpt dom æn (bestællde dom egentligen på brudsalongen før det næstan tredubbla priset).. Men ska køpa dem idag :) Jag ska ha dem i strl 4.5, (motsvarar 38 om jag inte minns fel..) 
  • LovisaB

Hej!
    Jag har fått höra att märket Rainbow ska ha bra och framför allt sköna brudskor. Är det ngn som vet var man kan hitta märket i Göteborg?

• ichboll

Här är mina... någontig blått :)

• Star03

Hej, mina är av märket Katz och är en dröm att gå i. Egentligen utformade för tävlingsdans har jag hört men toppen till bröllopsdagen :) Kostar drygt tusenlappen.

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??