• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • J8783
    bridetobe2013 skrev 2012-04-04 23:07:06 följande:

Tack!

Köpte svarta förra året och älskar dom. Kan inte ha för hög klack för då blir klänningen för kort. Blev överlycklig när dom även fanns i vitt. Gifter mig 1/6 och kan slita på dom hela sommaren sen

1/6 2012
    Va roligt, samma datum som mig då Flört Så hade jag med tänkt, för mig och m2b blir det ett 50tals bröllop därav svarta skor hihi.. Kul :)
  • lovingyou

:) Har du köpt dom på Etsy eller på något annat ställe?

ungbrud skrev 2012-04-08 01:32:26 följande:

• lovingyou
    lovingyou skrev 2012-04-08 08:34:58 följande:
    :) Har du köpt dom på Etsy eller på något annat ställe?
    Menar alltså I do under skorna ;)
  • ungbrud
    lovingyou skrev 2012-04-08 08:35:48 följande:
    Menar alltså I do under skorna ;)
    Ebay ;D
  • livet är bra fint ändå
    chrpe skrev 2012-04-07 21:29:30 följande:
    Livet är bra fint ändå: Jag köpta dem i Malmö i en liten Italiensk butik som importerar in kläder. Jag gav 69:- på rean för dem, är äkta skinn. Anser att det är ett fynd!!!
    Verkligen fynd!!! :)
  • viqueur

jag har beställt hem dessa, men fanns bara en storlek kvar så hoppas de passar, annars har jag några andra i åtanke som finns i en buik på stan här.  samma stuk men typ beiga. funderar på ett extra par, om jag får ont i fötterna senare :)

något blått är iaf uppfyllt ;)
  • paet

Dessa ska jag ha

Billiga och går ju att ha fler ggr i med att de inte är vita. 
  • Amor in aeternum

Dessa ska jag ha. Fick hem dem idag och de är sååå fina!

Strunta i byxorna, kanske inte världens sexigaste.

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??