• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Linsan

Idag har mina skor kommit!! Helt underbara! Frågan är om jag fixar att gå i dem.... Måste överväga detta...

• Emelie 87
    Johannalun skrev 2012-04-23 19:17:26 följande:
    Jag fick hem mina skor idag!! Inte heller särskligt traditionella, men jag blev kär!

Supersnygga. :) Hur hög klack på dem? Och vart hittade du dem?
    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • hjgs

Har köpt dessa och älskar dem men har inte bestämt mig helt då jag inte tror att jag kommer palla klacken plus att jag blir längre än sambon.

Har även ett par enkla matt silvriga ballerinas och har beställt hem två par ballerinas ifrån www.laredoute.se/ ..

http://www.laredoute.se/d/Skor-Ballerinaskor/RedouteCr-ation/_/N-1z141x6Z1z141kl?Nr=234935

http://www.laredoute.se/d/Skor-Ballerinaskor/RedouteCr-ation/_/N-1z141x6Z1z141kl?Nr=234935

svårt de här...

• viqueur
    viqueur skrev 2012-04-16 17:20:31 följande:

jag har beställt hem dessa, men fanns bara en storlek kvar så hoppas de passar, annars har jag några andra i åtanke som finns i en buik på stan här.  samma stuk men typ beiga. funderar på ett extra par, om jag får ont i fötterna senare :)

något blått är iaf uppfyllt ;)
    tyvärr fick de blå åka tillbaka då det var tydligt använda när jag fick dom :( och de beiga var inte så snygga framifrånså de dissar jag. så ut på skojakt igen!
  • Jane
    hjgs skrev 2012-04-23 21:47:05 följande:

Har köpt dessa och älskar dem men har inte bestämt mig helt då jag inte tror att jag kommer palla klacken plus att jag blir längre än sambon.

Hej, vill bara säga att jag har likadana skor fast i silver......de är jätteobekväma, speciellt på sommaren om du har på dig dem länge i värmen och fötterna svullnar, då skär bandet in i tårna. Så gå in dem ordentligt om du väljer att ha dem.
  • Jane

Tjejer, jag har en fråga och hoppas ni kan ge mig lite feedback.

Jag har tänkt att beställa de här skorna, tycker ni det blir för mycket om jag köper svarta rosetter (shoe clips) som man kan sätta på skorna eller kommer det se fint ut?

Jag kommer ha denna klänning, hatt och brudbukett....så kommer skorna med en svart rosett som jag har tänkt att passa till hela utstyrseln?

.

• mjeanettek

Hej, tänk på att klipsen kan "fastna" i underkjolen och göra det svårt att gå... Jag tycker att skorna är jättefina som de är, men vill du ha clips så tror jag att kanske några lite mine rosetter passar bättre, men svårt att säga. Kan bli jättetufft! Men, om de inte kostar så mycket kanske du kan köpa dem och testa?

Jane skrev 2012-04-26 10:28:49 följande:

Tjejer, jag har en fråga och hoppas ni kan ge mig lite feedback.

Jag har tänkt att beställa de här skorna, tycker ni det blir för mycket om jag köper svarta rosetter (shoe clips) som man kan sätta på skorna eller kommer det se fint ut?

Jag kommer ha denna klänning, hatt och brudbukett....så kommer skorna med en svart rosett som jag har tänkt att passa till hela utstyrseln?

.

• hjgs
    Jane skrev 2012-04-26 09:49:06 följande:
    Hej, vill bara säga att jag har likadana skor fast i silver......de är jätteobekväma, speciellt på sommaren om du har på dig dem länge i värmen och fötterna svullnar, då skär bandet in i tårna. Så gå in dem ordentligt om du väljer att ha dem.
    tack för tipset ska tänka på det men är ganska säker på att det blir nått av ballerina paren blir nog skönast
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??