• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • knyttan
    VanAbo skrev 2012-04-18 17:27:36 följande:
    Jag beställde dessa från Brandos häromdagen och fick dom i lådan idag Skrattande Dem är supersöta!  999 kr fick jag betala för dem. 

Jag har enormt stora problem med att gå i klackar, får jag inte ont i fötterna så vinglar jag mig fram. hehe..
    Men dessa satt perfekt och var dessutom helt ok att gå i. Har visserligen bara provat dem i några minuter men det ska nog gå bra på bröllopsdagen! Worst scenario så får jag väl bita ihop =)  Kommer byta till ballerina skor till festen sen. Hittade vita, sköna, ballerinas på h&m för bara 99 kr. FYND! hehe.. =)

OOOh så fina!! Jag Tittade också mkt på dem innan jag bestämde mig för att köpa ett annat par från Menbur.
  • Green

Jag tänkte mig dessa.
    199:- på Skopunkten.
    Ska ha trädgårdsbröllop så jag kan ju inte ha smala klackar vilket jag brukar vara ganska glad för annars.
  • hjgs
    Ellenö skrev 2012-04-20 21:09:23 följande:

Dessa ska jag ha på mig:) ingen typisk brudsko direkt...

underbart mer sånt...
  • VanAbo

Knyttan : Vad köpte du för några då? 

• Brudiframtiden
    MariaWim skrev 2012-04-19 19:36:34 följande:

Testade att bildsöka på de rosa skorna för de var fantastiskt fina. KOm bara till en svensk fotografs sida...

Om du får svar så får du gärna meddela om de rosa - såå söta!

De rosa är ju ljuvliga! Ska eventuellt ha rosa som färgtema..hade passat perfekt då!!!!

Daniiel, har exakt samma problem som du..har dessutom totalt platta fötter så har jättesvårt att hitta sånt som sitter snyggt....

• Brudiframtiden

Hur coola är inte de här??? Vi ska ev ha rosa/lila som temafärg...gillar klacken som inte är så smal heller..
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??