• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Amor in aeternum
    daniiel skrev 2012-04-17 23:49:30 följande:
    Åh, då måste jag kika där! Förstår att du är nöjd :) Är ute efter ett par skor i precis den stilen :) Hur är dom i storleken? Är som väldigt smala?
    Nej, jag har ganska breda fötter och trodde faktiskt att jag skulle vara tvungen att skicka tillbaka dem när jag fick se dom i verkligheten, men de sitter som en smäck. Jag har storlek 39 ½ egentligen så jag tog stl 40 för att vara på den säkra sidan och de sitter väldigt bra, skaver inte alls och är jättebekväma.

Det enda är att själva klacken är ganska hal, men det fixar en skomakare för en hundring, men det här är skor som man kan ha till allt. För jag ville inte köpa vita just för att då kommer jag aldrig att använda dem igen.
  • Amor in aeternum
    Amor in aeternum skrev 2012-04-18 16:56:08 följande:
    Nej, jag har ganska breda fötter och trodde faktiskt att jag skulle vara tvungen att skicka tillbaka dem när jag fick se dom i verkligheten, men de sitter som en smäck. Jag har storlek 39 ½ egentligen så jag tog stl 40 för att vara på den säkra sidan och de sitter väldigt bra, skaver inte alls och är jättebekväma.

Det enda är att själva klacken är ganska hal, men det fixar en skomakare för en hundring, men det här är skor som man kan ha till allt. För jag ville inte köpa vita just för att då kommer jag aldrig att använda dem igen.
    Ja just det, sök på Pédiconfort så får du fram dem fort.
  • VanAbo

Jag beställde dessa från Brandos häromdagen och fick dom i lådan idag Skrattande Dem är supersöta!  999 kr fick jag betala för dem. 

Jag har enormt stora problem med att gå i klackar, får jag inte ont i fötterna så vinglar jag mig fram. hehe..
    Men dessa satt perfekt och var dessutom helt ok att gå i. Har visserligen bara provat dem i några minuter men det ska nog gå bra på bröllopsdagen! Worst scenario så får jag väl bita ihop =)  Kommer byta till ballerina skor till festen sen. Hittade vita, sköna, ballerinas på h&m för bara 99 kr. FYND! hehe.. =)

• Jane
    VanAbo skrev 2012-04-18 17:27:36 följande:
    Jag beställde dessa från Brandos häromdagen och fick dom i lådan idag Skrattande Dem är supersöta! 999 kr fick jag betala för dem.

Jag har enormt stora problem med att gå i klackar, får jag inte ont i fötterna så vinglar jag mig fram. hehe..
    Men dessa satt perfekt och var dessutom helt ok att gå i. Har visserligen bara provat dem i några minuter men det ska nog gå bra på bröllopsdagen! Worst scenario så får jag väl bita ihop =) Kommer byta till ballerina skor till festen sen. Hittade vita, sköna, ballerinas på h&m för bara 99 kr. FYND! hehe.. =)

Fy, vad snygga!!!! Jag kan tänka mig ett par liknande men 999 kr är för dyrt för mig (snålis :))
  • daniiel
    Amor in aeternum skrev 2012-04-18 16:56:08 följande:

Jag läste på hemsidan att de är bred modell, vilket är bra :) Jag har, tyvärr, breda fötter och i Sverige är det ofta väldigt svårt att hitta bekväma skor då, då alla skor oftast bara finns i en, smal, modell. Okej, jag ligger på 38-39 i vanliga fall, så ett par i strl 39 passar kanske då :) Klacken var det ju bra höjd på också, fint, utan att bli för hög. Måste nog passa på att beställa ett par! :)
  • Amor in aeternum
    daniiel skrev 2012-04-18 19:29:05 följande:
    Jag läste på hemsidan att de är bred modell, vilket är bra :) Jag har, tyvärr, breda fötter och i Sverige är det ofta väldigt svårt att hitta bekväma skor då, då alla skor oftast bara finns i en, smal, modell. Okej, jag ligger på 38-39 i vanliga fall, så ett par i strl 39 passar kanske då :) Klacken var det ju bra höjd på också, fint, utan att bli för hög. Måste nog passa på att beställa ett par! :)
    Gör så, jag tror inte att du kommer att ångra dig. Angående breda fötter så kan jag nästan aldrig ha höga klackar just för att de skorna alltid burkar vara så smala, det är detsamma med vanliga skor också.. jag kan även få skavsår av converse!

Så om du har breda fötter så tror jag att de här ska kunna passa. Annars så är det bara att skicka tillbaka, och banna mig!
  • daniiel
    Amor in aeternum skrev 2012-04-19 00:03:27 följande:
    Gör så, jag tror inte att du kommer att ångra dig. Angående breda fötter så kan jag nästan aldrig ha höga klackar just för att de skorna alltid burkar vara så smala, det är detsamma med vanliga skor också.. jag kan även få skavsår av converse!

Så om du har breda fötter så tror jag att de här ska kunna passa. Annars så är det bara att skicka tillbaka, och banna mig!
    Det är samma här! Jag brukar avsky att köpa skor, speciellt lite finare, för de är ofta alldeles för smala. Jag har några par converse som jag gått in. Det gör ont de första veckorna, men sedan har de format sig efter foten och funkar :P

Klickade hem ett par iaf, med rabatter blev det ju inte ens halva priset :D
  • Imke1977

Jag har verkligen helt cp skadade fötter. Och jag är ju sådär jättekär i sandaletter. Tycker det är sååå fnt. Men oftast kan jag inte ha dom just pga mina fötter. Så jag måste nog tyvärr gå ut i affär och handla mina....

Men visst borde det väl kommit ut lite vita skor nu i butikerna va? Det är ju studenttider snart oxå.

• MariaWim

Testade att bildsöka på de rosa skorna för de var fantastiskt fina. KOm bara till en svensk fotografs sida...

Om du får svar så får du gärna meddela om de rosa - såå söta!

Tokig skrev 2012-04-18 08:15:17 följande:
    Är det någon som vet vad detta är för skor? Eller har ni sett nåt liknande i rött med låg/lagom klack?

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??