• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Linsan

Överväger dessa skarpt... Såå fint med stenarna på klackarna, tycker jag :)

• J8783
    bridetobe2013 skrev 2012-04-04 22:24:08 följande:

Var visst på EUROSKO jag hade köpt dom.... (kan ju inte minnas allt
    1/6 2012
    Oj vad fina skor!  Ser nästan ut som mina svarta jag köpt här där jag bor. Förutom att mina bara har en rem, och en silver detalj.. 
  • bridetobe2013
    J8783 skrev 2012-04-04 22:58:26 följande:
    Oj vad fina skor! Ser nästan ut som mina svarta jag köpt här där jag bor. Förutom att mina bara har en rem, och en silver detalj..

Tack!

Köpte svarta förra året och älskar dom. Kan inte ha för hög klack för då blir klänningen för kort. Blev överlycklig när dom även fanns i vitt. Gifter mig 1/6 och kan slita på dom hela sommaren sen

1/6 2012
  • Krila
    Linsan skrev 2012-04-04 22:54:12 följande:

WOW! Sjukt snygga!
  • LinnéaJonathan
    Linsan skrev 2012-04-04 22:54:12 följande:

Precis de här skorna har jag beställt och de är sköna att gåi trots höga klacken! Och de är väldigt snygga också! Glad
  • MsChevy
    Jane skrev 2012-04-02 12:54:37 följande:
    Wow! Förvånad Definitivt min stil (förutom det rosa) , Men de är superfina! Hur mycket kostar de du har designat och hur lång tid tar det tills man får hem dem?
    Jag har inte beställt därifrån än, det var en tjej i en tråd här på bt som har gjort det. Men gå in på deras sida o kolla! De här skulle kosta ca 1700:- så det är ju inte jättebilligt direkt, men det kan det väl vara värt för att ha ett par riktigt unika skor på sin stora dag Solig
    Och tack för att du gillade dom! 
  • livet är bra fint ändå
    chrpe skrev 2012-04-04 20:48:37 följande:

Tror det blir dessa, har inte riktigt bestämt mig ännu! =)
    Fina!! Var kommer dom från?
  • chrpe

Livet är bra fint ändå: Jag köpta dem i Malmö i en liten Italiensk butik som importerar in kläder. Jag gav 69:- på rean för dem, är äkta skinn. Anser att det är ett fynd!!!

• Solstice

Efter många om och men tror jag att jag har bestämt mig för dessa, men kommer troligtvis komplettera med antingen ett par ballerina eller wedges för senare under kvällen eftersom vi som sagt ska ha ett trädgårdsbröllop och klackar inte är helt optimalt även om det är ganska kraftig klack på dessa.

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??