• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Solstice
    ella skrev 2012-02-26 12:54:41 följande:

Dessa skor har jag köpt. de kommer från Lilly.
    Ser ut att vara likadan som den jag hittat på ebay- vad fick du ge för dina?
  • sabz

Då vår temafärg är "hot pink" eller vad man ska säga så har jag beställt dessa skor från ebay (de fanns på halens men var slut).

• Poppetopp

Jag har fått för mig att ha riktiga "bling" skor, så jag beställde ifrån Melodyshoes, och jag fick dom idag ....................är sååååååå nöjd. Tror faktiskt att jag ska beställa ett par till, inte exakt samma, men i samma färg fast med lägre klack, så att jag kan dansa ordentligt på festen
  • hsmamma

Dessa ska jag ha. Ska ha en kort klänning med svart band i midjan
  • sollan

Så här 3 veckor innan bröllopet köpte jag ett par nya skor då jag inte riktigt va nöjd med de tidigare köpta.

Dom är puderrosa med silvriga detaljer...Vårat färgtema...Supernöjd!
    Blivande vårbrud
  • jeth
    sollan skrev 2012-03-26 18:57:31 följande:
    Så här 3 veckor innan bröllopet köpte jag ett par nya skor då jag inte riktigt va nöjd med de tidigare köpta.

Åh vilka fina jag är ute efter liknande, vart har du köpt dom?
    Fanns de i andra färger?
  • memelie
    Italia08 skrev 2012-03-22 12:09:10 följande:
    Åh vad söta! Var har du hittat dem? Jag ska ha halvhög klack på mina. Men jag funderar på att ha ett par ballerina på stand by ifall jag får ont i fötterna, men har inte hittat några fina som ser bekväma ut.
    Jag har hittat dem på H&M i deras onlineshop. Tyckte dessa var finast av alla "virkade" ballerinamodeller jag hittills tittat på. Har dock inte fått hem dem än, så jag vet inte om de är bra i storleken osv.
  • Ekorren
    hsmamma skrev 2012-03-26 18:29:11 följande:

Dessa ska jag ha. Ska ha en kort klänning med svart band i midjan

Dessa är ju superbekväma, även fast de har rättså hög klack ändå! Har exakt lika själv, fast på bröllopet blir det ballerina för annars blir jag längre än min blivande :) Dessa har jag köpt iaf, får se om det blir dem eller om jag hinner ändra mig :P

• Lillis82

Jag har köpt båda dessa skor men har inte fått de röda än.. så beror på vilka som är skönast och som jag kan gå i Glad är lite osäker på om det blir snyggt med de röda till klänningen också.. men återstår att se..

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??