• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • JuliBrud89

Jag har køpt domma ;)) Ælskar dom!!! Och dom ær jætteskøna att gå i!! 

• Solstice
    JuliBrud89 skrev 2012-03-28 16:15:03 följande:

Å, de var ju superfina och perfekta för mig som ska ha trädgårdsbröllop! Har du någon länk vart du käpte dem?
  • hemajo13

Dessa ska jag ha, kommer från ivory och kostade 749:-
    älskar dom och dom är sjukt bekväma, dock lite små så fick ta en storlek större än normalt!  
  • kaffeälskaren

Detta är de skor jag ska ha. Hittade inga i butik så jag beställde på nätet istället. Blev dock lite högre klack på dem än jag tänkte mig men det ska gå ändå
  • Hoffsennanen Tottoplex
    kaffeälskaren skrev 2012-03-28 17:22:49 följande:

Detta är de skor jag ska ha. Hittade inga i butik så jag beställde på nätet istället. Blev dock lite högre klack på dem än jag tänkte mig men det ska gå ändå
    Jättefina! Vart har du hittat de? Och vad kostar de??
  • kaffeälskaren

Hoffsennanen: Tack så mycket! hittade dem på en sida som heter nordstrom.com .Med tull och allt så gick de till 1500 kr men för mig var det värt, då jag har svårt att hitta finskor i stl. 35 och sedan ville jag ha skor som jag kunde använda vid senare tillfällen och inte bara bröllop

• Pia01

Tack fayefaye och Krila! Har köpt dem på Tradera för 299 kr :) Nya från butik och jag är så himla nöjd!

• jeth
    JuliBrud89 skrev 2012-03-28 16:15:03 följande:

Jättefina jag skulle oxå vilja ha nåt liknande, vart har du köpt dom? :)
  • veronym
    elinmartin skrev 2012-03-06 19:15:00 följande:
    fina, var har du köpt dem?? och vad kostade de??
    Brandos.se kostade 540 kronor
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??