• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • sollan
    @jeth De är köpta på skopunkten...finns nog bara i rosa eller svart.
    Blivande vårbrud
  • Pia01

Vad mycket fina skor det finns! Här är mina!

• Pia01
    Pia01 skrev 2012-03-26 21:48:33 följande:
    Vad mycket fina skor det finns! Här är mina!
    Nej, jag kan varken lägga upp bilder, starta trådar eller blogga här på BT. Trist, men bra sida annars :)
  • fayefaye
    Pia01 skrev 2012-03-26 22:05:18 följande:

Kanske nu :)
    Fina!
  • lilja
    Lillis82 skrev 2012-03-26 21:27:51 följande:
    Jag har köpt båda dessa skor men har inte fått de röda än.. så beror på vilka som är skönast och som jag kan gå i Glad är lite osäker på om det blir snyggt med de röda till klänningen också.. men återstår att se..

Såklart du ska ha röda skor!!
    * 21 juli 2012 *
  • Lillis82
    lilja skrev 2012-03-27 21:07:17 följande:
    Såklart du ska ha röda skor!!
    * 21 juli 2012 *
    Glad tycker det hade vart lite coolt med de röda.. vi har även rött som tema på dukningen så hade vart en kul liten detalj.. men får vänta och se när de kommer hem om de passar.. {#emotions_dlg.flower}
  • Krila
    Pia01 skrev 2012-03-26 22:05:18 följande:

Kanske nu :)
    Underbara! Vart har du köpt dom?
  • Solstice

Har suttit och surfat runt efter gröna skor eftersom vi har vitt och grönt som tema och hade varit kul med färgade skor men inte hittat några, mest mintgröna eller mörkgröna

Tycker det är en kul detalj med skor i färg.

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??