• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • pulmonate
    fayefaye skrev 2012-03-18 19:01:14 följande:
    Idag gjorde jag mtt första köp inför bröllopet! Gifter mig nästa sommar så lite tidigt men kunde inte motstå dessa söta ballerinor från skopunkten, billigt också! Får väl se om jag använder dom, jag lär ju göra det ett par gånger denna sommaren också ;)

Söta!
    Påminner om mina

• fayefaye

Tog ett kort på dom hemma i hallen också :) Tycker verkligen dom är jättesöta!

pulmonate skrev 2012-03-18 23:49:11 följande:
    Söta!
    Påminner om mina

Fina! De var lika, vart köpte du dina?
  • pulmonate

Ja vilka söta skor vi har Dina är nog smartare för dom töjer sig nog inte lika mycket som mina med tanke på att dina har skinn framm och bak.
    Mina är inköpta på Ellos för 149 (köpte iof i 2 storlekar). Tydligen finns de på din sko också för 249. Så verkligen inga dyra skor. Jag hade satt undan mycket mer i budgeten men jag föll för dessa! 

• fayefaye
    pulmonate skrev 2012-03-19 10:06:47 följande:
    Ja vilka söta skor vi har Dina är nog smartare för dom töjer sig nog inte lika mycket som mina med tanke på att dina har skinn framm och bak.
    Mina är inköpta på Ellos för 149 (köpte iof i 2 storlekar). Tydligen finns de på din sko också för 249. Så verkligen inga dyra skor. Jag hade satt undan mycket mer i budgeten men jag föll för dessa! 
    Det är bara tyg i mina också =) Dom jag hittade kostade 99kr. Vilket kap!
  • Krila

Jag kommer nog köra på ballerina jag med. Har pålagringar i ena foten å får så satans ont av minsta lilla klack. Om jag inte får tummen ur å opererar foten innan bröllopet=P Jag är 160 och min blivande är 190 så de skulle ju inte skada om jag hade klack;)

Men jag vill ha lila eller svarta skor då det blir våra temafärger.

• Insanire

Jag ska ha dom här skorna.

Min klänning har röda detaljer så det känns kul att skoja till det lite under klänningen!

• pulmonate
    fayefaye skrev 2012-03-19 14:33:47 följande:
    Det är bara tyg i mina också =) Dom jag hittade kostade 99kr. Vilket kap!
    Aha! Det ser ut som skinn längst fram.
    Vi är bäst! Jätte fina och billiga bröllopsskor! yay! Guld i mun
  • Anne-sofie875

Jag ska ha jätte enkla vita ballerina skor från sko punkten super bekväma, kommer ändå inte se dom under min fantastiska klänning:D det gör nog inget att ha en mörkare sko det tror jag kan bli snyggt..

• knyttan
    pulmonate skrev 2012-03-18 12:26:23 följande:
    Jag beställde mina ballerinor på Ellos för 149. De säljs även på Din Sko för 249. De är gjorda av bomull som ser typ broderat ut. Det gör nog att de är luftiga o sköna. Vi gifter oss i Augusti i Italien (varmaste månaden) så man vill ju inte vara för svettig. Sen är jag van o vara barfota, så jag kanske till o med tar av mig dem sen! haha. 
    Jag valde ballerinor främst för att jag inte vill bli längre (eller, jag blir lika lång med 6cm klack) än min kille, och för att jag ville vara bekväm. Stället vi gifter oss på har desutom runda kullerstenar vilket inte är det lättaste att gå på.  
    Ja sjutton åxå det hade jag inte tänkt på--- vi gifter oss i ett medeltida slott och borggården har kullersten + att vi ska upp på ringmuren och ha brudskål sedan... och mina skor har 11 cm klack! Det går inte! Rynkar på näsan Jag får ha ballerinorna i högsta hugg när vi går ut ur kapellet och byta till dom!
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??