• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Protexblue

Tänkte bara fråga alla som tänkt sig att köra med höga klackar i kyrkan och sen byta till ballerina på festen, hur går de med klänningen då.. Jag funderar också på att byta skor till något lägre på festen, men då kommer ju klänningen bli för lång.. Eller? Fundersam, för mycket att tänka på..  =)

• ungbrud

Jag har lite beslutsångest. Jag vet inte vilka jag ska välja men det står mellan dessa (tema: vit,ljusblått och silver)

• elinmartin
    veronym skrev 2012-02-28 20:30:37 följande:
    Kommer att ha dessa skor till en knälång vit satinklänning.

Kengät - Cellini: 433108 White | Parikuva
    fina, var har du köpt dem?? och vad kostade de??
  • Tokig
    Protexblue skrev 2012-03-06 16:34:48 följande:
    Tänkte bara fråga alla som tänkt sig att köra med höga klackar i kyrkan och sen byta till ballerina på festen, hur går de med klänningen då.. Jag funderar också på att byta skor till något lägre på festen, men då kommer ju klänningen bli för lång.. Eller? Fundersam, för mycket att tänka på.. =)
    Jag ska byta klänning till festen så då löser sig ju problemet :)
  • Protexblue
    Tokig skrev 2012-03-06 19:31:52 följande:
    Jag ska byta klänning till festen så då löser sig ju problemet :)
    Ja de gjorde de ju då.. Får fundera på att göra samma sak.. Orkar nog inte strutta runt på höga skor hela kvällen..

Någon mer som ska byta klänning?
  • Odium

Jag kommer byta klännning, orkar inte ha släptjafset hela kvällen ju.. =)

• ichboll
    Protexblue skrev 2012-03-06 16:34:48 följande:
    Tänkte bara fråga alla som tänkt sig att köra med höga klackar i kyrkan och sen byta till ballerina på festen, hur går de med klänningen då.. Jag funderar också på att byta skor till något lägre på festen, men då kommer ju klänningen bli för lång.. Eller? Fundersam, för mycket att tänka på..  =)
    Jag kommer att ha en vadlång klänning så jag kommer inte att ha det problemet som tur e... annars så hade jag väl fått stå ut i mina fina höga klackar ;)
  • livet är bra fint ändå
    ungbrud skrev 2012-03-06 17:59:20 följande:
    Jag har lite beslutsångest. Jag vet inte vilka jag ska välja men det står mellan dessa (tema: vit,ljusblått och silver)

De där ballerinaskorna med fluffet var ju underbara! Var har du hittat dom?
  • knyttan
    ichboll skrev 2012-03-06 20:29:19 följande:
    Jag kommer att ha en vadlång klänning så jag kommer inte att ha det problemet som tur e... annars så hade jag väl fått stå ut i mina fina höga klackar ;)
    Samma här. Kör samma klänning men olika skor.
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??