• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • minitoker
    minitoker skrev 2012-02-13 13:28:22 följande:
    Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

Skorna har kommit nu. De är helt underbara. Precis så söta som dem är på bilden. De sitter perfekt och lär inte skava oavsett hur mycket man dansar!! =)
  • pulmonate
    minitoker skrev 2012-02-21 11:32:11 följande:
    Skorna har kommit nu. De är helt underbara. Precis så söta som dem är på bilden. De sitter perfekt och lär inte skava oavsett hur mycket man dansar!! =)
    Jag beställde mina hem till mammas adress till Sverige, men skrev mitt namn. Så hon fick inte hämta ut dem! Så nu måste jag beställa dem igen. Hur var dom i storleken? Tror du de töjer sig? Kan inte bestämma mig mellan 38 och 39 vilket jag brukar ligga emellan. 
  • mjeanettek

Jag skall ha denna, med låg klack :) Köpte på Brandos.se när de hade jul rea! Om man söker på finsko och sen brudsko finns det mängder med fina skor!

6/7-2012 är stora dagen :)

• FelizLane
    Lommila1 skrev 2012-02-19 21:31:06 följande:
    de är specialbetällda från etsy.com och säljaren heter parisxox.. man får beställa färg, klackhöjd och blingbling själv:) Jag är supernöjd med mina och har träffat ett par andra här på BT som ocksåbeställt och varit nöjda, så mina rekomendationer! de var inte direkt billiga då det blev runt 900 spänn, men helt klart värt det!

www.etsy.com/shop/Parisxox?ref=seller_info
    Jag har också gjort det :D Ska lägga upp bilder :)
  • FelizLane

Här kommer mina som är beställda från parisxox på Etsy. Man fick välja färg, klackhöjd och om man ville ha extra bredd på dom, samt blinget :)

• minitoker
    pulmonate skrev 2012-02-21 11:34:57 följande:
    Jag beställde mina hem till mammas adress till Sverige, men skrev mitt namn. Så hon fick inte hämta ut dem! Så nu måste jag beställa dem igen. Hur var dom i storleken? Tror du de töjer sig? Kan inte bestämma mig mellan 38 och 39 vilket jag brukar ligga emellan. 
    Jag tror dem kan töja sig, men nu sitter mina helt perfekt, var verkligen rätt i storlek så jag kan ju inte svara helt säkert.
    Vad jobbigt att din mamma inte kunde hämta ut dem. Har ni ringt och pratat med dem för att försöka lösa det hela? Borde inte vara svårt för Ellos att ringa posten och ändra namnet på paketet, tycker jag i alla fall.
  • sollan

Såna här silvriga ballerina blev det för min del...Färgtemat är rosa/silver

Blivande vårbrud
  • knyttan
    Lommila1 skrev 2012-02-19 21:31:06 följande:
    de är specialbetällda från etsy.com och säljaren heter parisxox.. man får beställa färg, klackhöjd och blingbling själv:) Jag är supernöjd med mina och har träffat ett par andra här på BT som ocksåbeställt och varit nöjda, så mina rekomendationer! de var inte direkt billiga då det blev runt 900 spänn, men helt klart värt det!

www.etsy.com/shop/Parisxox?ref=seller_info
    FelizLane skrev 2012-02-21 11:52:56 följande:
    Här kommer mina som är beställda från parisxox på Etsy. Man fick välja färg, klackhöjd och om man ville ha extra bredd på dom, samt blinget :)

Va bra att jag hittade er här då, eftersom jag är lite inne på att beställa från samma!! Först undrar jag hur skorna "känns"? Är de stabila? Är klacken stabil? Det jag är rädd för att skon ska liksom "wobbla" på foten som tunna/dåligt gjorda skor kan göra... Är det syntetmaterial inne i skon? Känns det plastigt? (tusen frågor men jag är petig med mina skor Kyss)
    här är de jag funderar på:

Alternativet, som blir ganska precis lika dyrt är att köpa dessa från Menbur här i Sverige:

De är dock skinnfodrade och har ångerrätt mm så jag velar rätt mycket! Smakråd mottages tacksamt!!
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??