• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • knyttan
    Sara 120707 skrev 2012-02-12 10:28:07 följande:

Älskar den här sidan, blev tipsad om den här på BT.

Tyvärr riktigt dyr men underbar!!

www.milkandhoneyshoes.com

waaah, önskar att jag inte hade sett den!! *dreggel dreggel*
  • annamopp
    minitoker skrev 2012-02-13 13:28:22 följande:
    Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

Gud va söta! Osäker på om jag vill ha dem till min brudklänning men måste köpa ändå och ha i sommar Skrattande
  • Mariem
    Lommila1 skrev 2012-02-14 11:42:07 följande:

mina<3
    Fantastiskt fina! Får man fråga var du har du köpt dom och hur mycket dom kostar? Finns dom i fler färger?
  • drumelz

Lommila1: jag funderar på att köpa ett par skor av henne. Men jag är rädd att dom inte blir bra. Jag är inte van vid att hågs i högklackat. Tro du att nån som jag klara det ändå? Bestämde du själv färg och klackhöjd? Och hur gjorde du med kontakten?

• ichboll

Jag ska ha ett par med 14 cm klack under vigseln men kommer att ha ett par ballerinor senare under festen så man orkar dansa hela natten lång ;)

• MalinLarsson
    JennyL skrev 2012-02-13 21:14:08 följande:

Dessa ska jag ha under vigseln. Om jag får ont i fötterna eller tröttnar på dom har jag ett par schyssta lila high heels jag ska ha :)

ÅÅååh! De är ju supersnygga!
  • MalinLarsson

Jag ska inte ha någon klack på mina skor för jag och  min fästman är ungefär lika långa och jag vill inte vara längre än honom den dagen (annars brukar det inte spela någon roll). Jag hade världens besvär med att hitta skor för jag ville inte ha ett par vanliga  ballerina utan något som är lite annorlunda. Men nu har jag hittat skorna jag ska ha! 300 kr från E-bay och är helt kär i dem!

Jag hittade väskan på Tradera för 24 kr också som jagska ha till.

• MalinLarsson

Men, glömde bifoga bilderna i förra inlägget :)
  • pulmonate

Så där ja! Då beställde jag dessa!! Jag tog dom i 2 storlekar då jag alltid är mittemellan 38 och 39. Så om de är bra så får jag ta o korta min klänning 5cm. Måste vara 100 innan jag bestämmer mig så jag kommer säkert sitta och stirra på skorna i månader innan jag bestämmer mig helt
    Tack till denna tråden som fick mig att upptäcka dessa! :)
  • Gamila

www.dinsko.se/Shop-online/Dam/Pumps

dessa ska jag ha, hade hittat ett par rosa så det är vårt färgtema men jag vänta för länge med att beställa så min storlek tog slut och kommer inte in igen :(

Dagen efter hitta jag dessa godingar :D

Ville inte heller ha några vita utan några som sticker ut lite och jag ÄLSKAR svart och vitt!

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??