• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Jane
    Odium skrev 2012-02-11 19:18:54 följande:
    Jag har mailat till tre företag tror jag..
    shoesofpray, customshoes och melodyshoes.
    Om man googlar på dem får man upp deras hemsidor=)
    Melodyshoes vet jag skickar till sverige, men det är också de som inte svarat. www.melodyshoes.co.hk
    om jag inte kommer ihåg fel.
    De andra har jag bara skickat frågan till.

Ursprungsskon finns på www.odiumclothing.com , höga klackar, sida 7.
    Där finns de med kritstrecksrandigt tyg. De ska bli mina när jag sytt klart min kritstrecksrandiga klänning :D
    Jasså, ja jag vet inte hur de sidorna funkar där man själv får designa skor.
    Men de kritstrecksrandiga va ju jättesöta!
    Men vad är det här för en sida? Jag hittade typ 3 par skor som jag letat efter....tyvärr kostar de 729! Förvånad 
  • Saandraa
    JennyL skrev 2012-02-11 16:16:43 följande:
    shiiiiit vilka snygga!! försöker att hitta dom på ebay men hittar  dom inte :/
    Har tyvärr inte länkarna på denna datorn. Men gå in på Ebay.com och välj womens shoes-heels och sök på purple i sökrutan. Då kommer det upp en massa fina lila skor med klack :) Skall se om jag kan hitta länkarna till de skorna sen.
  • Odium
    Jane skrev 2012-02-12 10:03:35 följande:
    Jasså, ja jag vet inte hur de sidorna funkar där man själv får designa skor.
    Men de kritstrecksrandiga va ju jättesöta!
    Men vad är det här för en sida? Jag hittade typ 3 par skor som jag letat efter....tyvärr kostar de 729! Förvånad 
    Viken sida?
    Melodyshoes vet jag inte riktigt nåt om, me det finns trådar för den här på BT under "skor".
    Odiumclothing är en bra sida, beställt därifrån flera gånger och aldrig haft något problem. Skor kan vara lite lång leveranstid (tre veckor drygt) för att de beställer in från england.
    De brukar ju skriva ut vad skorna heter, googla eller gå in på amazon.co.uk så kan man hitta dem billigare=)

Jag hade Electra2029 på min studentbal och kollade på Odiumclothing, hittade skorna 500kr billigare på amazon, med frakt..
  • Jane
    Odium skrev 2012-02-12 11:02:49 följande:
    Viken sida?
    Melodyshoes vet jag inte riktigt nåt om, me det finns trådar för den här på BT under "skor".
    Odiumclothing är en bra sida, beställt därifrån flera gånger och aldrig haft något problem. Skor kan vara lite lång leveranstid (tre veckor drygt) för att de beställer in från england.
    De brukar ju skriva ut vad skorna heter, googla eller gå in på amazon.co.uk så kan man hitta dem billigare=)

Jag hade Electra2029 på min studentbal och kollade på Odiumclothing, hittade skorna 500kr billigare på amazon, med frakt..
    ojj, tack för tipset, ska kolla in det nu Skrattande
  • minitoker

Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

• BrudiMaj2012

Jag tycker att det är så tråkigt att jag kinte kan ha klackar,
    men jag har hittat de här och tycker att de är sjuuuukt fina!
    Jag har skruvar i en fot och "sladdriga" fotleder, så jag hoppas att de här ska gå.. :)

• Tessietesse
    BrudiMaj2012 skrev 2012-02-13 16:00:46 följande:
    Jag tycker att det är så tråkigt att jag kinte kan ha klackar,
    men jag har hittat de här och tycker att de är sjuuuukt fina!
    Jag har skruvar i en fot och "sladdriga" fotleder, så jag hoppas att de här ska gå.. :)

var hittade du dessa underbara stövlar? o vad kostar dom?
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??