• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • augusti2012

Hej.. 
    Jag förstår precis din situation.
    Jag kan inte heller ha höga skor pga dåliga hälsenor och en fot med skruvar i.
    Så jag har löst det med röda jesus sandaler kan man väl säga.
    Känner mig jätte fin i dem. Och blir jätte fint till klänningen.  

• Tezzisen

Tack för alla svar...då kör jag nog på de jag gillar med en liten kilklack =)

• Jane
    Odium skrev 2012-02-11 12:50:10 följande:
    Jag HOPPAS att jag ska ha dessa.. det är en redigerad bild, syns inte så bra, men tyget har vikningar över hela skon

. Är egentligen en helt vanlig klack, men jag vill ha kilklack.

Jag har skickat in en prisförfrågan till ett företag i kina som gör custom made, men de har inte svarat på en vecka och efter tre mail..
    Är det någon som vet av relativt billiga ställen man kan maila?
    Wow! det är något sådant jag är ute efter, svart-vita, gangster skor eller "tuxedo shoes", men jag ville ha med kilklack för att det är lättare att gå i. Vilket företag är det du har mailat till?
  • JennyL
    Saandraa skrev 2012-02-11 14:13:29 följande:
    Har hittat dessa på Ebay. Om de inte blir någon utav dessa så iaf något liknande.

shiiiiit vilka snygga!! försöker att hitta dom på ebay men hittar  dom inte :/
  • JochH2012

Här är mina skor! :) Beställde dem från lightinthebox.com samtidigt som jag beställde min brudklänning som är vit och röd! :)
  • Carola H

Har ni förslag till mig då. Ska ha en klänning som slutar vid knäna, vit och svart.
    Bröllopet blir i maj/juni någongång, ute helst. Är 165 cm och gubben är ca 185 cm.
    Får inte kosta en förmögenhet.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Mora brud

• Niini
    Carola H skrev 2012-02-11 18:28:27 följande:
    Har ni förslag till mig då. Ska ha en klänning som slutar vid knäna, vit och svart.
    Bröllopet blir i maj/juni någongång, ute helst. Är 165 cm och gubben är ca 185 cm.
    Får inte kosta en förmögenhet.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Mora brud
    Kolla på Vagabonds hemsida. Snygga o bekväma skor till en bra peng brukar de ha :)
  • Anneli256

Det finns vissa tex dreambride (beställde mina där o är supernöjd) där man kan välja höjden på klacken.. själv tycker jag om lite högre klackar men har till bröllopet valt fem cm klack just för att jag inte vill få ont i fötterna denna dag. Det är denna modell som jag köpte fast mycket lägre klack.
  • Odium
    Jane skrev 2012-02-11 15:21:45 följande:
    Wow! det är något sådant jag är ute efter, svart-vita, gangster skor eller "tuxedo shoes", men jag ville ha med kilklack för att det är lättare att gå i. Vilket företag är det du har mailat till?
    Jag har mailat till tre företag tror jag..
    shoesofpray, customshoes och melodyshoes.
    Om man googlar på dem får man upp deras hemsidor=)
    Melodyshoes vet jag skickar till sverige, men det är också de som inte svarat. www.melodyshoes.co.hk
    om jag inte kommer ihåg fel.
    De andra har jag bara skickat frågan till.

Ursprungsskon finns på www.odiumclothing.com , höga klackar, sida 7.
    Där finns de med kritstrecksrandigt tyg. De ska bli mina när jag sytt klart min kritstrecksrandiga klänning :D
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??