• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Dazzle

Min dröm är att hitta en guldfärgad mormorskänga/låg boots... Skulle vara en roliga detalj..

• sommar2014

Vilka snygga klackskor ni alla har! Jag har väldigt känsliga fötter så jag vågar varken köra på klackar eller nya skor, jag kommer nog ha mina gamla studentskor! Tror jag, de kommer vara 7 år vid bröllopet, hehe. De är vita och passar i stilen. Någon annan som också vill ha gamla skor?

• ella

Dessa skor har jag köpt. de kommer från Lilly.
  • Nudax
    Estelle skrev 2012-02-26 12:20:16 följande:

Åh, dessa var jättesnygga!!! Skulle aldrig kunna ha så hög klack dock! Speciellt inte då vi ska gå mycket på gräsmatta =)
  • Italia08

Dessa ska jag ha. Alldeles lagom hög klack för att jag ska kunna hålla i gång en hel dag och dansa utöver allt annat. =)

• Odium

Ella- kan man göra ändringar på dem? O vad gick dina på?

• Memmsan

Ta de skor du gillar och kan gå i. Kan vara snyggt när de bryter av. Ta INTE klorin de kan bli gula och fläckaiga istället för ljusare..
    Jag har valt ett par blå, blev lite kär i Carries skor i SATC-filmen. Kommer inte kunna dansa i dessa men kör så länge jag pallar. Höga men är skönare än de ser ut, köpta i Spanien, de är bra på skor.

• Memmsan
    lilja skrev 2012-02-20 20:48:45 följande:
    Jag ska ha röda skor!

* 21 juli 2012 *
    WOW! URsnygga!
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??