• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • veronym

Kommer att ha dessa skor till en knälång vit satinklänning.

Kengät - Cellini: 433108 White | Parikuva

• Memmsan
    LitenSandra skrev 2012-02-28 18:52:20 följande:
    Äntligen har jag hittat ett par skor som jag vill ha! Har hela tiden vetat att jag ville ha lite "annorlunda" bröllopsskor än de "vanliga" vita. Nu har jag hittat mina favoriter, och de kom på posten idag! *Överlycklig* Nu ska jag bara hitta ett par likadana strumpor till mannen :P 

Åh, såå nöjd!! Vill passa på att ge www.footway.se positiv feedback - supersnabb leverans + gratis frakt och gratis retur!! Beställde mina skor 27/2 och fick dem i dag 28/2! Super!
    Jättefina, kul med att några av oss vågar avstå vita skor =)

• Memmsan
    ichboll skrev 2012-02-28 10:39:11 följande:
    Åh vad fina!! Jag är ett riktigt SATC-fan jag också.....
    Jag började med att köpa skorna, kom över ett par monolos billigt så jag var tvungen att slå till.... Jag kommer inte heller kunna dansa i mina men jag kör också så länge det går :)
    Vi har ju iaf någonting blått klart ;)

Nu är ju alla vår och sommarnyheter påväg in i butik så jag tror verkligen att det kommer att finnas ljusa skor att frossa i....
    Tack Ichboll! Jag avundas dina "orginal" men jag kunde inte motstå mina när jag var i Spanien och de bara kostade 400 kr och när de hade kostat 900 kr från början.. Och Monolos kostar ju lite mer om  man inte fyndar men råkar alltid ut för massa frakt när jag beställer från USA, de verkar vara ute efter mig ;)
  • MsChevy
    LitenSandra skrev 2012-02-28 18:52:20 följande:
    Äntligen har jag hittat ett par skor som jag vill ha! Har hela tiden vetat att jag ville ha lite "annorlunda" bröllopsskor än de "vanliga" vita. Nu har jag hittat mina favoriter, och de kom på posten idag! *Överlycklig* Nu ska jag bara hitta ett par likadana strumpor till mannen :P 

Åh, såå nöjd!! Vill passa på att ge www.footway.se positiv feedback - supersnabb leverans + gratis frakt och gratis retur!! Beställde mina skor 27/2 och fick dem i dag 28/2! Super!
    Hittar inte just dom här på footway.se, har du nån direkt länk? Skulle vilja ha nåt liknande på vår stora dag! Vår röda tråd är ju 50-talet...
  • LitenSandra
    MsChevy skrev 2012-02-29 21:41:02 följande:
    Hittar inte just dom här på footway.se, har du nån direkt länk? Skulle vilja ha nåt liknande på vår stora dag! Vår röda tråd är ju 50-talet...
    Hej
    Man väljer ju storlek på footway. De verkar vara slut i strl 38 (som jag har) men hittade dom i strl. 37 http://www.footway.se/agnes-red.html Vet att jag sett de på en annan sida också, men hittar inte på den sidan nu. Hoppas att det hjälper dig lite iaf! Lycka till!
  • lilly7

Jag kommer att ha ett pra vita ballerina skor. Mannen och jag är lika långa och jag vill inte bli längre än honom.

• knyttan

Vissa gör ju så att de köper två klänningar för dagen... men jag kommer köpa två par skor!Cool Ett par riktigt höga klackar, och ett par billiga ballerina att byta till. I lööööve shoes!

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??