• Tezzisen

Vad ska ni ha för skor??

Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

• Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Retrobohem

Ett tips førresten ær att googla på shoe clips, man kan verkligen førnya ett par enkla ballerina eller pumps med dekoration på tån, på sidan eller bak vid hælen.

• Imke1977
    minitoker skrev 2012-02-13 13:28:22 följande:
    Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

Åhh vilka fina!! Det där vore något för mig Jag kan inte heller ha klack. tack för tipset
  • Retrobohem
    Elila skrev 2012-03-29 14:35:00 följande:
    Var ifrån kommer de silvriga med rosa blomma? Pris?
    Googlade bara på shoe clips och fick upp bilden
  • Imke1977
    MariaWim skrev 2012-03-28 22:42:25 följande:

De här hittade jag till sist på Brandos.
    Har ett annat par som jag drömmer om men de var så himla dyra och dessutom från USA, frakt, passform - många saker som spelar in där...Men drömma kan man ju alltid...

www.shopheylady.com/details.php?products_id=1...

WOOOOOOW Dom såg dyra ut
  • MariaWim

Imke1977: 599 kostar de, det är ändå överkomligt :)

• Imke1977

minitoker: Har du fått hem dom? Är dom stora eller små i storleken?

• minitoker
    Imke1977 skrev 2012-04-01 20:31:00 följande:
    minitoker: Har du fått hem dom? Är dom stora eller små i storleken?
    Jag har fått hem dem och är jättenöjd.
    De är varken stor eller liten i storlek utan precis som dem ska vara. Passar mina 37-fötter perfekt.
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??