• aviman

Juni 2013?

Mannen friade när han kom hem från skidsemester i Italien i februari i år och nu planerar vi för att gifta oss Juni 2013, mest troligt helgen efter midsommar.
    Någon fler än oss som planerar för samma månad? SkrattandeHjärta 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-19 20:36
    Det här är den nuvarande listan på Junibrudarnas datum:

1 - chesa, Vingabrud

7 - Josefiiine

8 - aviman, becky, Vicke01, Dalasmulan, Krystal (ev), juni2013

13 - Miss Lindberg

15 - HaLian

28 - imoen

29 - Mette81 (ev), JochP

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-23 08:34
    Junitråden

1 - chesa, Vingabrud, Miss Lindberg, suewy

7 - Josefiiine

8 - aviman, becky, Vicke01, Dalasmulan, Krystal (ev), juni2013

15 - HaLian

28 - imoen

29 - Mette81 (ev), JochP, emzerus83, Marjasinus

• Svar på tråden Juni 2013?
  • Vadema

Hejsan!

Jag och min kille ska också gifta oss i Juni, den 1 Juni 2013, för då firar vi 11år 6månader.

Kul att läsa om andra som också ska gifta sig i Juni.

Just det här med planering är ju kul att bolla lite ideer med andra =)

Jag planerar eller grejar med bröllopet nästan varje dag.

Hitils så har vi, Bokat kyrka, bokat lokal, catering (moster), köpt bröllopsklänning, lite dekoration, bokat fotograf, bestämt frisör, fixat sångare, bokat limosin, ring, värdpar och toastmadames bl.a.

Annelie78 - Vi har också beställt pussklockor från bröllopstorget =)

Vi ska ha Rosa, lila, silver och vitt som färg tema.

Kram

• Vadema

Shit vilken bra sida jenjenhouse var!

Har setat halva natten och kikat, har hittat massor med tillbehör till min klänning =)

Det blev en massa saker, tänk om jag vill ha det här sen? tänkte jag.

Det blev, 1 halvlång slöja, 1 lång slöja, 2st tiaror, halsband med örhängen, en vit väska, lösögonfransar,

en typ bh, ett strumpeband och ett midje bälte med glitter till min klänning.

Ingen aning om man behöver en väska men nu har utifall om iaf.

Ska ni ha det?

Min klänning hittade jag på blocket, men skulle jag inte ha en klänning redan så skulle jag lätt kunna beställa från jenjenhouse, det fanns ju hur många klänningar som hälst!

Tack för tipset om sidan iaf, Väldigt värdefullt!

Rekomenderar dem som inte vart in där å kolla, finns mycket fina tillbehör.

Jag tänkte jag skulle beställa brudnäbb klänningen där ifrån sen, lite för tidigt för det nu dock=)

God natt!

• CarolinZ

Åhh idag är jag så glad!

Har varit på en superhärlig weekend som min sambo överraskade mig med, och där hittade jag en underbar klänning som jag kommer bära på vårt bröllop 1 juni! Det är inte säkert att jag kommer ha den till vigseln ännu, men det blir garanterat till festen åtminstone.

Och ännu bättre... När vi kom hem låg min vigselring och väntade på oss! Nu börjar det kännas på riktigt! Nu kan han inte dra sig ur heller, för ringen är dessutom graverad redan :P

Så efter att det har varit väldigt lugnt på bröllopsfronten ett tag nu så blev jag med både klänning och ring den här helgen!

• Zandraaa

Kan någon rekommendera någon bra sida man kan beställa inbjudingskort/placeringskort festprogram m.m. När beställer/beställde ni era inbjudningskort? :)

• loveshaped
    Hej allihopa!

Roligt att läsa lite här! Jag har också kommit lite längre i planeringen nu. Har beställt inbjudningskorten från calligraphen.se och valde den som heter mon-amour i vitt papper och vinrött band.

Sen så passade min brors frus klänning jättebra även på mig, jag skall bara korta upp axelbanden lite. Klänningen är från Lilly årsmodell 2009 tror jag. Den heter 3079.

Till skillnad från modellen på bilden så skall jag inte ha slöja och ha håret utsläppt istället. Längtar! :)
  • Zandraaa
    loveshaped skrev 2012-11-11 18:06:44 följande:
    Hej allihopa!

Roligt att läsa lite här! Jag har också kommit lite längre i planeringen nu. Har beställt inbjudningskorten från calligraphen.se och valde den som heter mon-amour i vitt papper och vinrött band.

Sen så passade min brors frus klänning jättebra även på mig, jag skall bara korta upp axelbanden lite. Klänningen är från Lilly årsmodell 2009 tror jag. Den heter 3079.

Till skillnad från modellen på bilden så skall jag inte ha slöja och ha håret utsläppt istället. Längtar! :)
    Såg att du beställt f från calligraphen. Beställde du även festprogram därifrån? Jätte fin klänning :D
  • afturelding

i gifter oss den 29e juni :D Igår köpte jag tyg till klänningen :)

• loveshaped
    Zandraaa skrev 2012-11-13 07:48:45 följande:
    Såg att du beställt f från calligraphen. Beställde du även festprogram därifrån? Jätte fin klänning :D
    Tack! Jag älskar den! Ja det stämmer! :) Jag har inte fått hem inbjudningskortet ännu så jag hoppas det blev bra! Festprogrammen kommer jag också att beställa därifrån men det blir inte förrän senare i maj någongång.
  • loveshaped

Nu har jag fått inbjudningskorten! Dom är bättre än vad jag kunde tänka mig! Jag är jättenöjd!

Svar på tråden Juni 2013?