• aviman

Juni 2013?

Mannen friade när han kom hem från skidsemester i Italien i februari i år och nu planerar vi för att gifta oss Juni 2013, mest troligt helgen efter midsommar.
    Någon fler än oss som planerar för samma månad? SkrattandeHjärta 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-19 20:36
    Det här är den nuvarande listan på Junibrudarnas datum:

1 - chesa, Vingabrud

7 - Josefiiine

8 - aviman, becky, Vicke01, Dalasmulan, Krystal (ev), juni2013

13 - Miss Lindberg

15 - HaLian

28 - imoen

29 - Mette81 (ev), JochP

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-23 08:34
    Junitråden

1 - chesa, Vingabrud, Miss Lindberg, suewy

7 - Josefiiine

8 - aviman, becky, Vicke01, Dalasmulan, Krystal (ev), juni2013

15 - HaLian

28 - imoen

29 - Mette81 (ev), JochP, emzerus83, Marjasinus

• Svar på tråden Juni 2013?
  • JochP
    ThedaywesayIdo skrev 2012-08-08 12:37:55 följande:

Har nu hittat ett par alldeles sagolika skor som jag funderar på att köpa!

Har lite beslutsångest eftersom det är så långt kvar, tänk om jag ångrar mig? Fast tänk om jag inte köper dem och inte hittar finare och ångrar mig för det? Som sagt...lite beslutsångset:)

Hahaha...känner igen mig. Har hittat en fin klänning på blocket som jag vill ha. Men funderar också precis som du, tänk om jag ångrar mig och vill ha nåt annat när det börjar närma sig.

Tror dock att det är bäst att slå till när man hittat nåt fint. Om man ångrar sig kan man ju alltid sälja det sen och köpa annat. Alltså borde jag köpa klänningen.....

• sanzan

Köp det tjejer och bestäm er för att inte ångra er Skulle ni mot all förmodan ångra er så är det nog inte allt för svårt att sälja vidare sen. Ni vet ju hur vi är nu, å brudar kommer det alltid att finnas

• ThedaywesayIdo

Skorna har peep-toe... Då vill jag inte ha strumpbyxor utan bara ben, kommer jag behöva strumpbyxor? Kanske behöver några som håller in magen? Gahhh! Snacka om att tänka in för mycket i saker och ting...

Snart klickar jag:)

• ThedaywesayIdo

Jag gjorde det! Snart dimper dom ner i brevlådan:)
  • sanzan

Det förstår jag att du gjorde! Får man fråga vart du hittade dessa skönheter? Sen väckte den annan tanke hos mig. Måste man ha strumpbyxor? Om man inte har det, blir det larvigt med strumpeband då?

• Burre
    ThedaywesayIdo skrev 2012-08-08 21:26:43 följande:

Vad fina dom var!! Lite för höga för mig skulla jag tro! ;) Ska du ha dom hela kvällen??Kraaam

Jag gjorde det! Snart dimper dom ner i brevlådan:)

• ThedaywesayIdo

Hittade dem på www.bubbleroom.se. De fanns bara i stl. 40, måste vara ödet då det är min storlek:)

Tror inte alls att det blir larvigt med strumpeband utan strumpbyxor, tror inte att nån tänker på det. Jag hade då inte gjort det iaf:)

Jag är också orolig för höjden på klackarna, 10,5 cm, Men jag har ju 10 månader på mig att öva, haha. Har inte bestämt mig än ifall jag även ska ha ett par ballerina skor till dansen...det återstår att se... Först ska jag iaf se ifall de här passar!

• Burre
    ThedaywesayIdo skrev 2012-08-08 21:50:25 följande:

Hittade dem på www.bubbleroom.se. De fanns bara i stl. 40, måste vara ödet då det är min storlek:)

Tror inte alls att det blir larvigt med strumpeband utan strumpbyxor, tror inte att nån tänker på det. Jag hade då inte gjort det iaf:)

Jag är också orolig för höjden på klackarna, 10,5 cm, Men jag har ju 10 månader på mig att öva, haha. Har inte bestämt mig än ifall jag även ska ha ett par ballerina skor till dansen...det återstår att se... Först ska jag iaf se ifall de här passar!

Haha jaa iof är det ju 10 månader kvar =) Jag ska nog inte säga någe om höjden, de jag kikat på var 9.5cm tydligen ;) Men de har ett spänne över vristen så de känns inte så höga eftersom man inte behöver spänna foten på samma sätt =)
  • Tilda93

Hej:)
    Jag ska också gifta mig den 7e juni 2013 :)
    och har fixat JÄTTE mycket in för bröllopet :D

• sanzan

Det kanske står någonstans, men vart gifter sig alla? Vi gifter oss i Brännkyrka kyrka i Stockholm. Idag blev det även klart med vår solist till bröllopet. Helt fantastiskt

Svar på tråden Juni 2013?