• aviman

Juni 2013?

Mannen friade när han kom hem från skidsemester i Italien i februari i år och nu planerar vi för att gifta oss Juni 2013, mest troligt helgen efter midsommar.
    Någon fler än oss som planerar för samma månad? SkrattandeHjärta 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-19 20:36
    Det här är den nuvarande listan på Junibrudarnas datum:

1 - chesa, Vingabrud

7 - Josefiiine

8 - aviman, becky, Vicke01, Dalasmulan, Krystal (ev), juni2013

13 - Miss Lindberg

15 - HaLian

28 - imoen

29 - Mette81 (ev), JochP

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-23 08:34
    Junitråden

1 - chesa, Vingabrud, Miss Lindberg, suewy

7 - Josefiiine

8 - aviman, becky, Vicke01, Dalasmulan, Krystal (ev), juni2013

15 - HaLian

28 - imoen

29 - Mette81 (ev), JochP, emzerus83, Marjasinus

• Svar på tråden Juni 2013?
  • Tilda93
    ThedaywesayIdo skrev 2012-08-14 20:30:17 följande:

Ja där har du en poäng! Har inte köpt klänning än så jag vet ju inte ifall jag kommer behöva något som håller in... Men det tål att tänkas på:)

Tack!

Hehe okey :), själv har jag köpt klänning och korsett ( var på en bröllops butik och skulle kolla efter skor när jag hade köpt klänningen och kollade på BH och då fick jag ett tips om en korsett som skulle vara jätte fin ihop med klänningen (hade ej klänningen med mig) och det var det verkligen! :)
  • madelenes

Åhh, ska också gifta oss i juni, 15:de närmare bestämt. Lokal och kyrka prel.bokad och har varit och provat en del klänningar och imorgon blir det lite mer provning! Så roligt med all planering men ändå lite ångest, blir platsen bra? blir kyrkan bra? vilka ska vi bjuda? m.m. 

• EmmaT

Vi gifter oss den 29 juni på Rockelstad! Hoppas få vigselförättare, fotograf och catering bokade innan september månads utgång. Är det någon annan som gifter sig i Sörmland? Har ingen aning om var man kan fixa hår och smink...

• JochP
    EmmaT skrev 2012-08-17 20:29:25 följande:
    Vi gifter oss den 29 juni på Rockelstad! Hoppas få vigselförättare, fotograf och catering bokade innan september månads utgång. Är det någon annan som gifter sig i Sörmland? Har ingen aning om var man kan fixa hår och smink...
    Vi har också tänkt boka så mycket som möjligt i början av hösten. Det är ju skönt när det är spikat och man kan bocka av något från listan.
  • aviman

Hej tjejer! Och brudgum ;)

Här händer det grejer minsann!

Jag tänkte bara hoppa in och berätta att jag överger den här Juni-tråden (som jag förvisso skapade helt själv)... För novembertråden... I ÅR!!!!

Vi valde att tidigare-lägga bröllopet, bara för att vi vill och kan. Varför vänta till Juni nästa år om vi kan göra det nästan på en gång? Solig Skrattande
    Vi lämnade in hinderprövningsansökan förra veckan och alla lokaler, fotograf och hår/smink är ombokat till den 10de november!

PIRR I MAGEN!!!

Önskar er varmt lycka till och jag förstår hur ni läääängtar! Hjärta All kärlek till er!
    Kram {#emotions_dlg.flower} 

• JochP
    aviman skrev 2012-08-20 21:14:12 följande:
    Hej tjejer! Och brudgum ;)

Här händer det grejer minsann!

Jag tänkte bara hoppa in och berätta att jag överger den här Juni-tråden (som jag förvisso skapade helt själv)... För novembertråden... I ÅR!!!!

Vi valde att tidigare-lägga bröllopet, bara för att vi vill och kan. Varför vänta till Juni nästa år om vi kan göra det nästan på en gång? Solig Skrattande
    Vi lämnade in hinderprövningsansökan förra veckan och alla lokaler, fotograf och hår/smink är ombokat till den 10de november!

PIRR I MAGEN!!!

Önskar er varmt lycka till och jag förstår hur ni läääängtar! Hjärta All kärlek till er!
    Kram {#emotions_dlg.flower}
    Wow! Det är ju snart! Stort lycka till!
  • kramen

Vi gifter oss oxå den 29 juni ! i Norrbotten, haparanda :)

• Estellan

Jag och min fästman har nu bokat den 8/6 nästa år! Vidbynäs Gård (30 min från Sthlm city) blir platsen för festen! Otroligt vackert! :) Håll en tumme för vädret då vi överväger att viga oss utomhus..

• JochP
    Estellan skrev 2012-08-26 08:54:27 följande:
    Jag och min fästman har nu bokat den 8/6 nästa år! Vidbynäs Gård (30 min från Sthlm city) blir platsen för festen! Otroligt vackert! :) Håll en tumme för vädret då vi överväger att viga oss utomhus..

Vi ska också vigas utomhus. Folk får ta med sig paraply, men man hoppas ju på soooool!

• Tilda93

En fråga till er som gifter er i Juni 2013 , när skickar ni ut inbjudningskorten? och när har ni OSA?

Svar på tråden Juni 2013?