Oniq skrev 2012-06-18 19:19:44 följande:
Ja jävlar ja... Jag tror jag skrattar ihjäl mig...
(Chicita, du som såg mig förra sommaren, jag väger 5kg mer nu :) )
Nejmen se där. Hårt arbete ger verkigen avkastning med andra ord
Jag tror jag gått upp 10 kilo sen förra året. Eller nja kanske inte fullt så mycket. Men det blev nog 5 kilo i en smäll där när yrseln kom i januari och jag inte kunde promenera lika långt längre. Och dom har jag inte fått bort + något "trivselkilo" också nu när man inte behöver anstränga sig för att se snygg ut längre *host host*
Men du behöver väl inte oroa dig för dom 5 kilona i alla fall Oniq? Du var ju jättefin i formen sist jag såg dig. Och om dom stör dig så kan du alltid motionera bort dom. Banta inte vad du än gör för då är det ju bara risk att du går upp ännu mer i slutänden.
Skulle ju misstänka att din kropp börjat lagra nu eftersom du tränar och äter lågkalorikost samtidigt. Så den håller hårt i allt eventuellt fett du har på kroppen.
När innan jag skadade axeln så skulle jag ta tag i det där med vikten och började äta bra, inget godis och kakor. Jag tränade en del på gymmet vi hade i bostadsrättsföreningens gemensamma utrymmen + ju-jutsu två ggr i veckan och kanske box'n kicks en gång i veckan.
Resultat - jag gick upp 5 kilo
![Tungan ute Tungan ute](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
(såg det när jag vägde mig efter typ 2 månader. Kläderna satt inte lösare heller så det var inga muskler jag lagt på mig)
När jag såg det så blev jag förbannad och gick och köpte en påse chips och en stor läsk och grisade i mig.
Dagen efter vägde jag mig för att se hur tjock jag hade blivit nu då... -2 av dom där 5 jag hade gått upp