• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • paet
    jimmyojennifer skrev 2012-06-27 12:43:20 följande:
    Är det bara jag som överlag tycker att det är jätte konstigt att de finns caketoppers där mannen på något sätt framställs som motvillig till bröllopet?
    Varför vill man ens ha en sån, vart är humorn?

Jag vill då inte ha en bröllopstårta med ett "skämt" på som säger att jag ville gifta mig men min karl ja han va då inte så villig.
    Nej jag håller med. Tycker det är riktigt illa!
  • filibustern
    Är det bara jag som överlag tycker att det är jätte konstigt att de finns caketoppers där mannen på något sätt framställs som motvillig till bröllopet?

Jag vill då inte ha en bröllopstårta med ett "skämt" på som säger att jag ville gifta mig men min karl ja han va då inte så villig.
    håller med jag oxå! känns bara.. fel.. 
  • TheD

Tycker det är urfånigt!
  • kickanw

Instämmer med de andra. Men det finns ju en sån "norm" generellt. Att männen egentligen inte ens vill vara i förhållandet utan bara blir bossade av sina "bestämmande fruar". Usch och blä för såna stereotyper!
  • Brudiframtiden
    kickanw skrev 2012-06-27 17:33:44 följande:
    Instämmer med de andra. Men det finns ju en sån "norm" generellt. Att männen egentligen inte ens vill vara i förhållandet utan bara blir bossade av sina "bestämmande fruar". Usch och blä för såna stereotyper!
    Absolut. Jättefjantigt!!! För övrigt kommer jag att vara trashig och servera buffé på vårt bröllop,,hehe!
  • paet
    Brudiframtiden skrev 2012-06-27 18:30:11 följande:
    Absolut. Jättefjantigt!!! För övrigt kommer jag att vara trashig och servera buffé på vårt bröllop,,hehe!
    Det ska jag också i med att vi inte har så mkt underhållning på vår kväll. Så våra släkter som aldrig träffat varandra tidigare kan få mingla lite
  • Brudiframtiden
    paet skrev 2012-06-27 18:54:31 följande:
    Det ska jag också i med att vi inte har så mkt underhållning på vår kväll. Så våra släkter som aldrig träffat varandra tidigare kan få mingla lite

Då kan vi trasha ihop då!

jag tycker att kuvertavgift på bröllop är trashigt!

• Annamolly

Haller med om det dar med caketoppers dar den stackars mannen bli slapad till altaret av sin sura ragata till fru. Finns det en marknad for sadana? Vem fasen koper en sadan? Hahaha.

• paet
    Brudiframtiden skrev 2012-06-27 19:02:25 följande:

Då kan vi trasha ihop då!

jag tycker att kuvertavgift på bröllop är trashigt!

Haha ja  

Jo det är det faktiskt. Jag skulle ha behövt det egentligen då jag är mammaledig. Men det är vi som valt att gifta oss. Inte dom så håller med om att det är trashigt.. om man nu inte vill ha det som bröllopspresent då. Men då är det ingen kuvertavgift iofs. 
  • SusanneJoh

Jag har sån caketopper

mest för att jag inte vill ha sånna där gilligull puttinuttiga par som står och pussas eller liknande, och för att jag tycker det är roligt och att det visar att man inte tar sig själv på för stort allvar.

+ att vi har varit ihop i 10 år och jag har tjatat om bröllop i ca 6 år och nu till sist så har jag fått det som jag vill, därför är det lite passande med en brud som "drar" med karln till kyrkan  

♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?