moa2012 skrev 2012-07-06 12:21:40 följande:
tycker det är en jättefin bild och en superfin brud..!!! denna tråden är allt annat än classy...jag måste säg att tycka och tänka saker om andras bröllop som trashigt är nog det värsta av alla trash!!!!tycker det är sjukt och pinsamt.... Man får ha sitt bröllop precis som man vill och det är BARA hur brudparet själv vill ha det som spelar någonroll ...det är bara dem som bestämmer..
jag klassas själv in i några kategorier på vad folk tycker är trashigt enligt denna tråden ....så länge jag får mitt bröllop precis som jag vill och är nöjd ska fan inte någon annan gå och stampa på mig och anse det trashigt..det är min åsikt.
Helheten på ett bröllop är vädigt sällan "trashigt".
Och det är vi nog överens om allihop.
Det mest trashiga jag kan tänka mig egentligen är dom där som står i hörnen på ett bröllop och viskar om "ser ni dom har vikt sina servetter på samma sätt som vi gjorde, vilka härmapor" eller "förrätterna var inte bra alls, usch vad torrt köttet var".
Och tro mig dom finns...
Jag tycker att det är lite uppfräschande att läsa om andras egeninsedda trashighet.
Man får lite distans till tillvaron och kan skratta lite åt sig själv för att man insisterade på att man skulle ha dom där "unika trådbollarna" eller "diamanterna" som dekoration - fast dom inte är så unika egentligen.
Eller som vissa säger "det är trashigt med hemgjort pyssel, förutom mitt eget som är väldigt classy"