• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • MeaJ

Mer som är trashigt,
    Drivein-bröllop
    toalettkorgar
    allt som ska matchas ihop
    önska sig presenter samtidigt som man tagit ut en kuvertavgift av gästerna
    djupa uringningar på brudklänningen
    bröllopfesten urartar till fyllefest 
    bröllopsbingo
    bröllopskryss
    Det är MIN dag och jag gör som jag vill!
    gäster som statister 
    Dans upp för altargången
    spexad bröllopsdans
    efterrätt + tårta 

Sommarbrud 2013
  • jimmyojennifer

Vi kommer nog gå in till Bryan Adams - All for love. Vi kommer inte dansa, studsa eller ha koreograferat vår ingång bara gå.

Det är så fruktansvärt överreklamerat och kärleks tramsigt jag vet. för att inte tala om hur många här som nog tycker att det platsar as bra på trashig listan haha...

Men det är vår låt! =)

• Lenblo

Att de ogifta männen i bland gästerna ska tävla i strippande inför bruden. Och vinnaren dra av hennes strumpeband med tänderna (med bindel för ögonen). Lägg sedan till en berusad brud...

• 20 juli 2013
    daniiel skrev 2013-02-15 13:21:47 följande:
    Jag tycker dom är jättefina! Ska nog göra några egna i sommar har jag tänkt, men vad jag ska ha dom till vet jag inte :P Men jag tycker absolut ni kan ha såna :)
    Kul att du tycker om dem. Jag ar nog den mest opyssliga manniska jag kanner men provade att gora en och den blev riktigt fin men kanner bara att det kanske ar lite trashigt i sig att ha stora fejk pappersblommor pa ett brollop!?!

Ett annat bidrag till trashlistan tycker jag ar langa, intima tungkyssar i kyrkan!
  • MeaJ

Ah, på tal om pussar...
    När brud eller brudgum går på toaletten ska gästerna av  motsatta könet springa fram till brud/brudgum och ge denna/denne en puss.
    Läggs också till på trash tycker jag! 

Sommarbrud 2013
  • daniiel
    20 juli 2013 skrev 2013-02-15 16:52:49 följande:
    Kul att du tycker om dem. Jag ar nog den mest opyssliga manniska jag kanner men provade att gora en och den blev riktigt fin men kanner bara att det kanske ar lite trashigt i sig att ha stora fejk pappersblommor pa ett brollop!?!
    Smaken är ju som baken, men jag tycker inte alls att det är trashigt :)
  • Chicita
    Augusti13 skrev 2013-02-15 11:40:36 följande:
    Haha nu fick jag ett gott skratt! Har aldrig varit med om något liknande, som tur är ;)
    Dock har vi funderat på att köpa små flaskor för såpbubblor eftersom vi tycker det är så vackert, men vi kanske får tänka om :p
    Som trådstarten säger så kommer nog ingen undan från något som någon annan anser som "trashigt" Flört

Men jag kan ärligt säga att även om jag varit med på flera bröllop där många av sakerna som är listade här sen tråden startade funnits med, så tycker jag ändå inte att något av dom har varit just "trashigt".
    Mitt eget bröllop har också många saker som folk tycker är trashiga, men alla gästerna var då så glada över att ha fått varit med om den upplevelsen.
    (som sagt Tema-medeltids-bröllop, usch och fy Flört bland annat då...)

Det här är ju mest för att man ska kunna få skratta lite, kanske komma ner lite på jorden och inse att det finns värre saker än att dukarna till middagen är vita och brudklänningen är ivory (eller vilka problem som nu kan uppstå Flört )

När era gäster blåser bubblor på er så kanske en liten liten del av ditt leende och skratt kommer från tanken "haha jisses vad dom skulle tyckt att det här var trashigt nu på BT. Men det skiter jag i {#emotions_dlg.djavulsk}"
    Flört 
  • Emmalinnea

Åh jag tycker det är så trashigt med massa pärlor och diamanter i håret ogillar speciellt tiaror... Tycker det ser bättre ut med blommor eller att baka in en fläta i uppsättningen om man vill göra det lite speciellt  

hehe hittar massa saker som är trashiga med vårat blivande bröllop här

• inspectorGadget

Någon annan färg än vit på klänningen- svart, rosa, medeltidsklänning visar att mina kräkreflexer funkar utmärkt. Kuvert bröllop- vi "bjuder" er på vårat bröllop men ni får betala. Uppenbart löshår, finns det något fulare Snålar på mat och dryck Fyllefest Plastkrafs som dekoration typ: plast diamanter, plast-rosenblad, plastduk. Pappersduk Hemmagjord bröllopstårta Fulsprit från Tyskland Country-band Sliskiga sånger (som man själv tycker är så jävla personliga fast varenda kotte spelar just dom 10 låtarna på sitt bröllop) Översminkad Folk som gifter sig i jeans

• mrs Oak

Kul tråd! Läser och fnissar. Påminner mig om ett bröllop jag var på som liten då nån, ganska avlägsen, släkting gifte sig. Det serverades ordentligt med starkvaror, trots att vi var ganska många barn på plats. Inget fel i det kanske, men många blev sjöfulla och började slåss. När bestman gav sig på bilarna på parkeringen utanför med nått slags tillhygge åkte vi hem.

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?