• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • afturelding

Det är inte mycket jag tycker är osmakligt, men detta är riktigt illa:

• Chicita
    afturelding skrev 2013-02-13 17:35:02 följande:

Ja den har jag sett förut, tror jag länkat till den själv till och med Flört
    Känns som att hon skulle behövt en BH eller i alla fall lite brösttejp för att lindra trycket på själva klänningen Tungan ute
  • jimmyojennifer
    afturelding skrev 2013-02-13 17:35:02 följande:

Är det här på riktigt!? Är det verkligen någon som tyckte att det var fint att se ut såhär på sin bröllopsdag? JÖSSES?
  • Chicita

Finns ju andra "snygga" brudklänningar (eller vad man ska kalla dom)

Jag vet väl inte riktigt om den här klänningen passade på den här bruden heller, det ser nästan ut som att klänningen försöker svälja henne tycker jag

• MeaJ
    Chicita skrev 2013-02-13 19:47:04 följande:
    Finns ju andra "snygga" brudklänningar (eller vad man ska kalla dom)

man kan inte annat än att säga, hur tänkte dom????
    Sommarbrud 2013
  • PiaB

Hahaha! Jag har svårt att välja vilken jag ska ha av de klänningarna! Jag visade "maken" och föreslog att han skulle ha en rosa skjorta uppknäppt till magen och jag en sådan klänning. Han vägrade. Jag fattar inte

• daniiel
    Chicita skrev 2013-02-13 19:47:04 följande:
    Jag vet väl inte riktigt om den här klänningen passade på den här bruden heller, det ser nästan ut som att klänningen försöker svälja henne tycker jag

Den här typen av klänningar är ju väldigt vanliga bra sk. travellers. Deras bröllop är ju överlag minst sagt speciella. Allt ska vara stort, glittrigt, färgstarkt och många gånger gärna lite avklätt också. Dessutom gifter dom sig väldigt unga och har otroligt påkostade bröllop. Jag har sett en hel del på "My big fat gypsy wedding" och jag tycker det är riktigt intressant faktiskt.

Kika bara här tex

• Chicita
    daniiel skrev 2013-02-13 21:05:37 följande:
    Den här typen av klänningar är ju väldigt vanliga bra sk. travellers. Deras bröllop är ju överlag minst sagt speciella. Allt ska vara stort, glittrigt, färgstarkt och många gånger gärna lite avklätt också. Dessutom gifter dom sig väldigt unga och har otroligt påkostade bröllop. Jag har sett en hel del på "My big fat gypsy wedding" och jag tycker det är riktigt intressant faktiskt.

Kika bara här tex
    " target="_blank">

Jo jag har sett programmet.
    Men den här klänningen såg inte ut att passa henne bättre för det Flört 
    Det var väl bara något med modellen som gör att det känns som om hon försvinner i den, som om kjolen är på väg att svälja henne hel... 
  • daniiel
    Chicita skrev 2013-02-13 21:08:54 följande:
    Jo jag har sett programmet.
    Men den här klänningen såg inte ut att passa henne bättre för det Flört 
    Det var väl bara något med modellen som gör att det känns som om hon försvinner i den, som om kjolen är på väg att svälja henne hel... 
    Ja, jag har för mig att programmet har varit upp förut, men tänkte om någon annan missat det :)

Haha nej, jag håller med om att det många gånger är otroligt överdrivet och i min smak väldigt fula klänningar :P Och det gäller överlag alla såna klänningar jag sett. Samtidigt är jag lite fascinerad över deras bröllop hehe
  • daniiel

Och här är några klänningar som jag tycker är väldigt osmakliga och/eller fula.

Den här klänningen ligger nog i top på min lista över hemska brudklänningar.

Men jag har också väldigt svårt för den här typen, med transparent överdel.

Och det här förstår jag inte riktigt, långt släp i all ära, men någon måtta får det väl vara!

Och även i filmens värld finns det ju mindre fina brudklänningar. Jag gillar SATC och Carrie, men Westwood klänningen hon hade i filmen föll mig verkligen inte i smaken.

Och jag vet inte om Brittan kändes så "classy" här heller ;P

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?